شلیک موشک به سوی سرزمین‌های اشغالی با یاد حاج قاسم + فیلم

یکی از شهروندان فلسطینی ساکن غزه نوشت: هنگام شلیک موشک‌های مقاومت به‌سوی سرزمین‌های اشغالی شعار می‌دهیم: «ای خونخواهان قاسم!‌ ای خونخواهان سلیمانی!».
کد خبر: ۴۵۵۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۶ - 13May 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حوادث اخیر در فلسطین اشغالی و درگیری شهرک نشینان و سربازان رژیم صهیونیستی با نمازگزاران فلسطینی که منجر به درگیری‌های چند روزه میان نیرو‌های این رژیم با ساکنان فلسطین شده است، بار دیگر نشان داد که روحیه مقاومت و عزم جدی برای بازپس‌گیری سرزمین‌های اشغالی در قلب تک‌تک مردم فلسطین ریشه دوانده و نه گنبد آهنین‌های این رژیم و نه قدرت نظامی و تسلیحاتی‌اش نمی‌تواند مانع روحیه مقاوم و ضد اشغال‌گری در فلسطینیان شود.

شلیک موشک به سوی سرزمین‌های اشغالی به یاد حاج قاسم+ فیلم

از دو شب گذشته آسمان سرزمین‌های اشغالی مملو از موشک‌های فلسطینی است که قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نشانه رفته است. برخی رسانه‌ها از این واقعه با عنوان ستاره باران آسمان سرزمین‌های اشغالی یاد کرده‌اند.

در کشور‌های مسلمان و از جمله ایران موج حمایت از فلسطینیان به راه افتاده و مردم با خوشحالی از حملات سنگین مقاومت علیه رژیم اشغالگر قدس، آرزوی خواندن نماز عید فطر و برگزاری جشن پیروزی در مسجد الاقصی را زمزمه می‌کنند. در این میان عده‌ای پیروزی‌های فلسطینیان را تحقق وعده سرداران شهید مقاومت ـ سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس ـ می‌دانند که در راه فتح قدس و نابودی رژیم کودک‌کش اسرائیل تا پای جان مبارزه کردند و در این راه جان خود را از دست دادند.

در دو روز گذشته و با پرتاب موشک و راکت‌های فلسطینی به سرزمین‌های اشغالی بیش از هر زمان دیگری یاد و خاطره این سرداران شهید زنده شد. شهیدانی همچون سردار حسن طهرانی مقدم سازنده موشک و سردار حاج قاسم سلیمانی که با ارسال سلاح به غزه گروه‌های مقاومت را در این مسیر یاری کردند. تنها در شامگاه سه شنبه ۱۳۰ موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شده است که بزرگترین حمله راکتی به تل آویو محسوب می‌شود.

این در حالی است که موشک‌های دوربرد ساخت ایران همواره تهدیدی برای رژیم اشغالگر قدس محسوب می‌شوند. موشک بالستیکی که مرداد سال گذشته با نام حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد بردی معادل یک هزار و ۴۰۰ کیلومتر دارد، فاصله‌ای دقیق از ایران تا حیفا.

یک فلسطینی ساکن غزه با انتشار فیلمی از حملات موشکی دو شب گذشته رزمندگان فلسطینی علیه مناطق صهیونیست‌نشین، نوشت: «ما هنگام شلیک موشک‌های مقاومت به‌سوی سرزمین‌های اشغالی شعار می‌دهیم: ای خونخواهان قاسم!‌ ای خونخواهان سلیمانی!»

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها