به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، همایش بزرگ 1000 نفری پیشکسوتان تبلیغات و عملیات روانی دفاع مقدس با حضور سردار آسودی مشاور نماینده ولی فقیه و معاون تبلیغات و عملیات روانی سپاه در سپاه کربلای مازندران آغاز به کار کرد.
در این همایش بیش از 1000 پیشکسوت عرصه تبلیغات و عملیات روانی سپاه کربلا در حضور سردار بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران و حجت الاسلام غلامی نماینده ولی فقیه سپاه کربلا گرد هم آمدند تا نقش اثرگذار تبلیغات و عملیات روانی دفاع مقدس را تبیین و تدوین کنند.
بر اساس این گزارش، سردار آسودی مشاور نماینده ولی فقیه و معاون تبلیغات و عملیات روانی سپاه کشور به عنوان میهمان ویژه اولین همایش 1000 نفری پیشکسوتان تبلیغات و عملیات روانی دفاع مقدس گفت: به منظور تدوین نقش تبلیغات 300 موضوع در دستور کار مجمع کشوری قراردارد که باید در استانها به بهره برداری برسد.
وی از جای خالی تبلیغات دوران جنگ تحملیلی در موزه دفاع مقدس تهران ابراز تاسف کرد و افزود: در حالیکه معاونت ها، واحدها و حوزه های متعدد سپاه در موزه بزرگ دفاع مقدس نقش های خود را تدوین و تبیین کرده و در معرض دید علاقمندان و بازدید کنندگان داخلی و خارجی قرار دادند، تبلیغات سپاه با نقش افرینی مهم خود در جنگ تحمیلی 8 ساله و همه موفقیتها و پیروزی هایش نتوانست جایگاهی را در موزه تصاحب کند.
سردار آسودی، عرصه تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موزه دفاع مقدس را مکانی برای به تصویر کشاندن و اثبات حقانیت ایران با بیان شجاعت و شهامت آفرینی های رزمندگان ایران اسلامی در مقابل کفر جهانی دانست و تصریح کرد: غفلت حوزه های تبلیغات و روحانیت در تدوین نقش اثرگذارشان در دفاع مقدس از جمله موضوعاتی است که باید در این دو حوزه با تمام قدرت و با پای کار آوردن پیشکسوتان بر رفع آن همت داشت.
انتهای پیام/