معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در پاسخ به دفاع‌پرس خبر داد؛

ورود ۷۰ هزار یتیم و فرزند محسنین به چرخه حمایتی کمیته امداد/ کمک هزار میلیاردی مردم در پویش ایران همدل

عسکریان از کمک هزار میلیارد تومانی مردم در پویش ایران همدل خبر داد و گفت: بیش از ۷۰ هزار نفر یتیم و فرزند محسنین به چرخه حمایت کمیته امداد اضافه شدند.
کد خبر: ۴۵۵۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴ - 12May 2021

ورود ۷۰ هزار یتیم و فرزند محسنین به چرخه حمایتی کمیته امداد/ کمک هزار میلیاردی مردم در پویش ایران همدلبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «علیرضا عسکریان» معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم امضای تفاهم‌نامه کمیته امداد امام خمینی (ره) و صندوق ذخیره بسیجیان که صبح امروز (چهارشنبه) در کمیته امداد برگزار شد، با بیان اینکه صندوق ذخیره بسیجیان یکی از صندوق‌های استوار و سالم کشور است، اظهار داشت: رسالت این صندوق خدمت‌رسانی به بسیجیان است.

عسکریان با بیان اینکه در خانواده کمیته امداد تعداد زیادی از بسیجیان حضور دارند که بسیجی فعال هستند، گفت: این افراد علی‌رغم مشکلات معیشتی که دارند از لحاظ بصیرتی و فکری در جایگاه ممتازی هستند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین موضوع صندوق ذخیره بسیجیان اشتغال و توانمندسازی بسیجیان است، افزود: این تفاهم‌نامه در راستای اهداف صندوق بسیجیان و توانمندسازی مددجویان بسیجی کمیته امداد است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تصریح کرد: در پویش ایران همدل که از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع شده تا کنون ۱۵ میلیون پرس غذای گرم توزیع شده است؛ همچنین مردم تا کنون نزدیک به هزار میلیارد تومان کردند.

عسکریان درباره پویش ایران مهربان هم گفت: با اجرای این پویش به مرز یک میلیون حامی رسیدیم؛ همچنین تعداد حمایت‌ها از دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر عبور کرده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته مردم بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به ایتام و فرزندان محسنین کمک کردند و سرانه پرداختی به ایتام نزدیک به سه برابر یارانه افزایش داشته است. 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: بیش از ۷۰ هزار نفر از خانواده ایتام و فرزند محسنین که پشت نوبتی بودند، به چرخه حمایت کمیته امداد اضافه شدند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار