شهید «نورالدین غلامی بهنمیری»:

انسان متعالی توفیق شهادت پیدا می‌کند

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «نورالدین غلامی بهنمیری» آمده است: انسان متعالی انسانی است که توفیق شهادت در راه خدا را پیدا کند.
کد خبر: ۴۵۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴ - 12May 2021

کسی که توفیق شهادت پیدا کند انسان متعالی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، شهید «نورالدین غلامی بهنمیری» فرزند محمد اسماعیل یکم آذر ۱۳۴۳ در بابلسر به دنیا آمد و در ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی مهران به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید

انسان وقتی انسان است که خود را شناخته باشد و وقتی خود را شناخته است که بتواند خدای خود را بشناسد، یعنی ارزش انسان در شناخت او نهفته است. اگر انسانی توانست به واقعیت انسانی و اسلامی خویش پی ببرد و بدان جامه عمل بپوشاند و به فطرت خدادادی خود آشنا شود، آنگاه می‌شود به او لقب انسان متعالی را داد. انسان متعالی انسانی است که توفیق شهادت در راه خدا را پیدا کند.

برادران من! آن‌هایی که خون دادند رسالت خود را به پایان رسانده‌اند و شمائی که زنده‌اید رسالت مهمتری دارید، مهمترین آن اینکه پیام رسان خون شهیدان باشید و از هیچ‌گونه مانعی نهراسید و همه‌ آن‌ها را از سر راه خود برداشته و بی‌پروا به این راه ادامه دهید.

وصیت به برادرانم که اسلحه من و دیگر مبارزان راه خدا به دست شما است. مبادا آن را به زمین بگذارید. اسلحه شهدا را برگیرید و با غرش عظیم بر کافران بتازید و انتقام خون پرپرشدگان را از دشمن بگیرید و سعی کنید که پوینده و جوینده راه خدا که بهترین راهنمای شماست باشید، والاّ پشیمان می‌شوید.

وصیت به خواهرانم که حجاب شما کوبنده‌تر از خون شهیدان است. درس زندگی را از بانوی یگانه اسلام فاطمه زهرا (س) یاد بگیرید و عمل کنید. اگر می‌خواهید شهدا از شما راضی باشند، احترام و حرمت خون‌شان را به پا دارید.

الآن که اینجا هستم، هیچ دلبستگی و امیدی به زندگی در دنیا ندارم و فقط به امید خدا و برای خدا و دینش، اسلام و کتاب قرآن است که به جبهه می‌روم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار