نماینده ولی فقیه در استان یزد:

خون شهدای افغانستان و فلسطین، جریان «انتقام سخت» را سرعت می‌بخشد

آیت‌الله «ناصری یزدی» در پیامی اعلام کرد: بی‌تردید خون دانش‌آموزان بی‌گناه افغانستان و مردم مظلوم فلسطین، در رگ‌های جوانان غیور محور مقاومت جریان یافته و جریان «انتقام سخت» را که عبارت است از خروج کامل آمریکا و ایادی استکباری او از منطقه، سرعت خواهد بخشید.
کد خبر: ۴۵۶۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴ - 12May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، آیت‌الله «محمدرضا ناصری یزدی» نماینده ولی فقیه در استان یزد، طی پیامی کشتار بی‌رحمانه‌ مسلمانان روزه‌دار افغانستان را محکوم کرد و ادامه مقاومت و مبارزه جوانان مؤمن و پر تلاش و غیور مسلمان خصوصا جوانان افغانستان و فلسطین را در مقابل استکبار و صهیونیسم خواستار شد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
و سیعلم الذین ظلموا‌ای منقلب ینقلبون…

این مصیبت بزرگ و غم‌انگیز انفجار‌های پی در پی و کشتار بی‌رحمانه‌ مسلمانان روزه‌دار افغانستان مخصوصا دانش‌آموزان مدرسه سیدالشهداء (ع) در ماه مبارک رمضان که به شهادت مظلومانه ۸۵ دختر دانش‌آموز روزه‌دار و نیز مجروحیت تعداد زیادی انجامید، همچنین شهادت مردم مظلوم غزه و مسجدالاقصی، مصیبت بزرگ و غم‌انگیزی برای هر انسان آزاده و با وجدان است.

این فاجعه جانکاه تلاشی مذبوحانه با هدف ناامن جلوه دادن کشور افغانستان و نیز نمونه‌ای از جمود، حماقت و توحش اندیشه صهیونیسم و گروه‌های تکفیری است که بی‌شک، عاملان آن با عاملان حمله به روزه‌داران مسلمان اطراف مسجدالاقصی و عاملان حمله به کنسولگری ایران در عراق به یک ریشه می‌رسند.

آمریکای جنایت‌کار و انگلیس خبیث که در تولد نامشروع رژیم صهیونیستی و داعش منفور، نقش اساسی داشته و همواره این‌گونه غدّه‌های سرطانی را حمایت کرده‌اند، باید بدانند، همچنان که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب کرارا تأکید فرموده‌اند، افول هیمنه‌ پوشالی‌شان حتمی و وعده‌ای صادق است! و هرگز این‌گونه اعمال تروریستی، به بقای عمر منحوس و تمدید حضورشان در منطقه کمکی نخواهد کرد!

بی‌تردید خون دانش‌آموزان بی‌گناه افغانستان و مردم مظلوم فلسطین، در رگ‌های جوانان غیور محور مقاومت جریان یافته و جریان «انتقام سخت» را که عبارت است از خروج کامل آمریکا و ایادی استکباری او از منطقه، سرعت خواهد بخشید.

اینجانب به ساحت مقدس امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب و مسلمانان آزاده جهان و خانواده محترم شهداء، ملت و دولت افغانستان و فلسطین تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال صبر و اجر برای بازماندگان این حوادث غم‌انگیز مسألت می‌کنم و ادامه مقاومت و مبارزه جوانان مؤمن و پر تلاش و غیور مسلمان خصوصا جوانان افغانستان و فلسطین را در مقابل استکبار و صهیونیسم خواستارم که قطعا اسلام و حق و حقیقت پیروز خواهد شد.

محمدرضا ناصری یزدی
نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار