فتح خرمشهر، فتح خون/

برگزاری نمایشگاه مجازی «مقاومت تا پیروزی»

معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از برگزاری نمایشگاه مجازی «مقاومت تا پیروزی» در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۴۵۶۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹ - 12May 2021

برگزاری نمایشگاه مجازی «مقاومت تا پیروزی»«روح‌الله ایرانمهر» معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، از برگزاری نمایشگاه مجازی «مقاومت تا پیروزی» خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه توسط معاونت هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و با همکاری معاونت فضای مجازی این اداره‌کل در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مجموعه نمایشگاهی، تصاویر حماسه آزادسازی خرمشهر از ۲۷ اردیبهشت تا سوم خرداد، به‌مدت هفت‌روز به نمایش گذاشته می‌شود.

ایرانمهر ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه هفت‌روزه، ۲۹ عکس از حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان آثار از عکاسان «اسعد نقش‌بندی»، «رضا ددقتی»، «سعید صادقی»، «رسول ملاقلی‌پور»، «مشتاق فرزانه»، شهید «محمدحسین مقصودی»، «کمال الدین شاهرخ»، «داریوش گودرزی کیا»، «امیرعلی جوادیان»، «محسن شاندیز»، «احمد علیزاده نوحی»، «کاظم اخوان»، «مهدی جمشیدی»، «مرتضی دهداری»، «محسن راستانی» و «علیقلی ضیایی» به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار