تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در «میناب»

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه «میناب» گفت: هفته بسیج سازندگی از ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت است که در این راستا، فعالیت‌های مختلفی با حضور مسئولین در شهرستان «میناب» انجام خواهد گرفت.
کد خبر: ۴۵۶۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱ - 12May 2021

تشریح برنامه های هفته بسیج سازندگی در مینابسرهنگ «احمد رنجبرزاده کلیبی» مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه «میناب» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بندرعباس، با بیان این‌که بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۱۷ اردیبهشت سال ۷۹ تأسیس شد، اظهار داشت: هدف از تأسیس بسیج سازندگی، استفاده از نیروهای جوان، با نشاط و با انگیزه‌ی بالا برای سازندگی کشور، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، اجرای گفتمان انقلاب اسلامی، پر کردن اوقات فراغات جوانان و خدمات‌رسانی است.

وی افزود: یکی از مسیرهای شبکه عظیم بسیج سازندگی، خدمت رسانی است که ظرفیت خدمت‌رسانی به تمام مردم و نقاط مختلف کشور  را دارد.

رنجبرزاده تصریح کرد: در شهرستان میناب ۲۷۰ گروه جهادی مشغول به فعالیت هستند که هر پایگاه بسیج یک گروه جهادی را دارد و در راستای خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی آماده انجام فعالیت هستند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه «میناب» اضافه کرد: در سال گذشته بیش از ۳۰ فعالیت توسط گروه‌های جهادی انجام گرفت که ساخت و ‌‌تعمیر مسکن نیازمندان، مشارکت در تعمیر، ساخت حسینیه و مساجد، تهیه و توزیع جهیزیه، ساخت خانه عالم، کارگاه تولید ماسک و... بخشی از این فعالیت‌هاست.

وی عنوان کرد: هفته بسیج سازندگی از ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت است که در این راستا، فعالیت‌های مختلفی با حضور مسئولین در شهرستان «میناب» انجام خواهد گرفت.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: افتتاح شش باب مسکن مددجویان، افتتاح ۵۶ طرح اقتصاد مقاومتی، دیدار جهادگران با امام جمعه میناب، توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و برگزاری میز خدمت جهادی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، از برنامه‌های شاخص هفته بسیج سازندگی در «میناب» است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار