دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با خانواده زنده‌یاد «مجید صادقی»

سرهنگ «آسمند» با خانواده زنده‌یاد «مجید صادقی» از نویسندگان فقید حوزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.
کد خبر: ۴۵۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲ - 12May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز (چهارشنبه) به همراه کارکنان این اداره‌کل، با خانواده زنده‌یاد «مجید صادقی» از نویسندگان فقید حوزه دفاع مقدس دیدار کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: زنده‌یاد «مجید صادقی» از نویسندگان توانمند استان در حوزه دفاع مقدس بود که در طول دوران حیات خود، در عرصه فرهنگی و در راستای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس حضور فعال و تأثیرگذاری داشت.

آسمند با بیان اینکه توفیق خدمت در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نصیب هرکسی نمی‌شود، افزود: درگذشت این هنرمند و نویسنده توانمند، سبب خسارت جبران‌ناپذیری به حوزه ادب و فرهنگ استان کهگیلویه و بویراحمد شد و این استان یکی از گوهرهای گران‌بهای خود را از دست داد.

دیدار مدیرکل حفظ آثار کهگیلویه و بویراحمد با خانواده زنده‌یاد «مجید صادقی» + تصاویر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: یاد و خاطره این نویسنده حوزه ادبیات پایداری همواره در ذهن‌ و خاطر فرهنگ‌دوستان باقی خواهد ماند.

آسمند با اشاره به آخرین اثر منتشرشده از زنده‌یاد «مجید صادقی» با عنوان «پرندگان در دوردست»، ابراز کرد: این کتاب رمان به‌زودی طی آیینی رونمایی و در این آیین، یاد و خاطره این نویسنده فقید دوران دفاع مقدس گرامی داشته می‌شود.

به گزارش دفاع‌پرس، «مجید صادقی» از نویسندگان حوزه دفاع مقدس و نویسنده رمان «پرندگان در دوردست» فروردین امسال پس از تحمل یک دوره یک‌ساله بیماری سخت درگذشت.

دیدار مدیرکل حفظ آثار کهگیلویه و بویراحمد با خانواده زنده‌یاد «مجید صادقی» + تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار