پیش کسوت دفاع مقدس و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان:

مردم بیدار و آگاه باشید دشمنان ما با دین و علم مخالف هستند

حجت الاسلام فاضلیان گفت: صهیونیسم بین الملل و داعشی یک بار مسجد الاقصی را در بیت المقدس مورد تعرض قرار می‌دهند و بار دیگر دختران بی‌گناه ملت افغان را در مدرسه هدف بمباران قرار می‌دهند.
کد خبر: ۴۵۶۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳ - 12May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان امروز چهار شنیه در مراسم تجمع اعتراضی جوانان و دانشجویان انقلابی همدان در پی هتک حرمت مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها و شهادت مظلومانه دختران افغانستان توسط داعش که در امامزاده عبدالله همدان برگزار شد، اظهار داشت: دانشجویان مومن و انقلابی همدان امروز این تجمع را به منظور اعلام همدردی با ملت مظلوم فلسطین و خاندان معظم شهدای افغانستان _ کابل و اعلام انزجار و تنفر از اعمال جنایتکارانه و بی‌رحمانه دشمن یعنی استکبار و آمریکای جهان‌خوار در این فضای مقدس و مطهر برگزار کرده‌اند.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه تقوا داشته باشید و دنبال دنیا نباشید و اگر چیزی از مادیات از دست دادید غصه نخورید و حرف حق را بزنید و برای آخرت کار کنید، گفت: فلسفه این تجمع هم همین است و برای ستمکاران دشمن باشید و برای مظلومان عالم یاور و پشتیبان باشید.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان مطرح کرد: چند روز پیش نمایندگان جنبش حماس که در تهران حضور داشتند مسئولین شورای هماهنگی به آنها گفتند ما همکار شما هستیم؛ در جواب گفتند باید بگویید شریک هستیم.
 
وی با بیان اینکه مردم مظلوم فلسطین ۷۳ سال است که سیلی و کتک می‌خورند و زجر می‌کشند، ادامه داد: فلسطینی‌ها در آن روزها با سنگ و تیر و کمان به جنگ با اسرائیل غاصب کودک‌کش می‌رفتند اما با لطف خدا و حمایت شما مردم و اثر این تجمع‌ها و همکاری‌ها و همدلی‌ها این روزها صدها موشک است که تلاویو و حیفا را هدف قرار گرفته‌اند.
 
فاضلیان افزود: آنها یک بار مسجد الاقصی را در بیت المقدس مورد تعرض قرار می‌دهند و بار دیگر بچه‌ها و دختران بی‌گناه ملت افغان را در مدرسه هدف بمباران قرار می‌دهند.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه با دیدن عکس‌ها و فیلم‌های بچه‌ها و دختران بی‌گناه و مظلوم قلب‌هایمان جریحه‌دار می‌شود، خطاب به جنایتکاران و صهیونیسم گفت: اگر شما مرد میدان و دنبال جنگ هستید، بیاید تا مردان میدان ما و «سلیمانی»ها با شما مواجه شوند و شما را به درک واصل کنند.
 
رزمنده و پیش کسوت دوران دغاع مقدس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه به خاک و خون کشیدن دختران معصوم نشانه عجز و زبونی شما است، عنوان کرد: شما دشمن علم و کانون جهل بشریت هستید و هویتتان را آشکار کردید و این را همه دنیا فهمیده‌اند. و به زودی روزگار نابودی شما را مشاهده خواهیم کرد.
 
این مسئول تصریح کرد: امروز حداقل وظیفه ما اعلام همدردی و پشتیبانی از بیگناهانی است که به شهادت رسیده‌اند، و  به فرموده امام خمینی (ره) اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها