مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز:

عید سعید فطر، عید خودسازی و پیروزی فطرت بر نفس است

سردار «اسلامی» در پیامی به‌مناسبت عید سعید فطر، اعلام کرد: عید سعید فطر، عید خودسازی و پیروزی فطرت بر نفس و پاک‌ترین عیدهاست؛ زیرا پروردگار عالم، وعده داده که غبار یک عمر گناه را در یک لحظه توبه و پشیمانی از جسم و روح بندگانش می‌زداید؛ گویی در این روز آدمی از نو متولد می‌شود.
کد خبر: ۴۵۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶ - 13May 2021

عید سعید فطر، عید خودسازی و پیروزی فطرت بر نفس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر و حلول ماه شوال را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«خداوند منان بار دیگر توفیق یک ماه بندگی و عاشقی را به ما عطا کرد تا با درک برکات و نورانیت ماه مبارک رمضان، زنگار‌های شیطانی را از آیینه دل بزداییم و چراغ معرفت را در شبستان وجود برافروزیم؛ ماه مبارک رمضان فرصتی بود برای تمرین بندگی.

پایان هر عبادت، عیدی است که برازنده آن عبادت است؛ ماه رمضان نیز در ایستگاه فطر به بار می‌نشیند و بال می‌گشاید. عید سعید فطر، عید خودسازی و پیروزی فطرت بر نفس و پاک‌ترین عیدهاست؛ زیرا پروردگار عالم، وعده داده که غبار یک عمر گناه را در یک لحظه توبه و پشیمانی از جسم و روح بندگانش می‌زداید؛ گویی در این روز آدمی از نو متولد می‌شود.

عید سعید فطر، عیدالله اکبر، روزی است که مسلمین جهان پس از یک ماه میهمانی خدا و عاشقی در محضر حق به عیدی دعوت می‌شوند و پاداش یک ماه اطاعت را از پروردگار جهانیان دریافت می‌کنند. در این روز مؤمنان به شکرانه بازگشت خود به فطرت الهی، با ستایش خداوند منان به جشن و سرور می‌پردازند.

اینجانب ضمن آرزوی قبول طاعات و عبادات خالصانه هم استانی‌های عزیز، فرارسیدن عید سعید فطر، عید بندگان پاک و قدردان خدا و حلول ماه شوال را به مردم متدین و ولایتمدار استان البرز تبریک عرض نموده و سلامتی، عزت و سرافرازی آنان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها