پیام تبریک فرمانده انتظامی استان البرز به مناسبت عید سعید فطر

سردار «محمدیان» در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی روزه‌داران و شب‌زنده‌داران ماه مبارک رمضان به‌ویژه همکاران خدوم خود در پلیس استان البرز و خانواده‌های محترم‌شان تبریک گفت.‌
کد خبر: ۴۵۶۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳ - 13May 2021

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان البرز به مناسبت عید سعید فطربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی استان البرز در پیامی، فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی روزه‌داران و شب‌زنده‌داران ماه مبارک رمضان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«عید فطر روزی است که فطرت آدمی به‌واسطه ۳۰ روز اخلاص، شکوفا شده و به معطر کردن فضای زندگی انسان می‌پردازد و پاداش خداوند متعال به مؤمنان، روزه‌داران و شب‌زنده‌دارانی است که توفیق عبادت و بندگی در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در کارنامه اعمالشان به ثبت رسانده و به تذهیب و تزکیه نفس خود پرداخته‌اند. بی‌تردید سعادت و سرافرازی ابدی از آن کسانی است که همه عمر، چون ایام ماه مبارک اندیشه عبادت پروردگار منان و خدمتگزاری و مهربانی به خلق او را دارند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت هم‌وطنان در ماه مبارک رمضان، حلول ماه شوال و فرارسیدن عید فرخنده و مبارک سعید فطر را به تمامی روزه‌داران و شب‌زنده‌داران این ماه عزیز به‌ویژه همکاران خدوم خود در پلیس استان البرز و خانواده‌های محترم‌شان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال خاضعانه طلب می‌نمایم؛ بهترین سرنوشت را در این ماه رحمت و برکت برای بندگان خالص خویش رقم زده و موجبات رضایت امام عصر (عجل‌الله) در هنگام ارائه مقدرات شیعیان خویش به درگاه الهی را فراهم آورده باشد.

ان‌شاءالله رحمت رمضان تا همیشه بر فضای جان و دل‌مان جاری بماند و توفیق بهره‌مندی از فیوضات این ماه مبارک را در سال‌های آینده تحت هدایت‌های مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به همگان عطا فرماید.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها