استاندار البرز حلول ماه شوال و عید فطر را تبریک گفت

«شهبازی» در پیامی عید سعید فطر و حلول ماه شوال را به تمام مسلمانان جهان تبریک گفت.
کد خبر: ۴۵۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸ - 13May 2021

استاندار البرز حلول ماه شوال و عید فطر را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، «عزیزالله شهبازی» استاندار البرز، در پیامی عید سعید فطر را به تمام مسلمانان جهان تبریک گفت.

در متن این پیام تبریک آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم اسئلک بحقَّ هذا الیوم الَّذی جعلتهُ لِلمسلمینَ عیدا

با پایان ماه مبارک رمضان، عیدی به پایان رسیده و عیدی دیگر فرامی‌رسد. فطر بزرگ‌ترین عید معنوی مسلمانان دنیاست که بعد از یک ماه عبادت و خودساختگی، در صفوف به‌هم‌پیوسته و در امتداد یک قبله، در روز عید سعید فطر در مقابل خدای واحدشان سر تسلیم و تعظیم فرود می‌آورند و او را سپاس می‌گویند که یک‌بار دیگر فرصت یافته‌اند مهمان سفره اکرام و بخشش آفریدگارشان بوده‌اند.

آن‌ها توبه را تمرین کرده‌اند و تک‌تک‌شان به اندازه وسع‌شان از درخت کرامت خداوند در سبد روزی‌شان اندوخته‌اند. امیدوارم به یمن این عید بزرگ و گران‌مایه با اتحاد و برادری و برابری، بر بیماری «کووید ۱۹» فائق آییم تا برای همیشه شاهد سلامتی، تندرستی، امنیت و آرامش در اقصی نقاط جهان باشیم.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان، فرارسیدن عید سعید فطر را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و هم‌میهنان عزیز و مردم مؤمن و متدين استان سرافراز البرز صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و عزت همگان را از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار