یادداشت/

کاش تمام سال رمضان بود

کاش تمام سال رمضان بود و هر ماه آن با عید بندگی به پایان می‌رسید و لذت عفو و رحمت را برای بندگان مخلص صد چندان می‌کرد.
کد خبر: ۴۵۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸ - 13May 2021

کاش تمام سال رمضان بودگروه استان‌های دفاع‌پرس - صدیقه صباغیان؛ بدرود ای ماه رحمت و غفران. چه حس غریبی دارد وداع با بهترین ماه خدا؛ بارالها تو را شکر می‌گوییم که یک سال دیگر میزبان ما بودی و از خوان رحمتت لقمه‌ای برچیدیم. خداوندا تو را سپاس می‌گوییم که بار دیگر ماه عشق و عبادت تو را با مناجات شبانه و رازهای سحرگاهی سپری کردیم.

دل‌ها شاد و غمگین هستند؛ شاد از آمدن عید و غمگین از وداع با رمضان، ماه نیکی، سخاوت، همدلی و مناجات. عید سعید فطر پایان ماه مبارک رمضان نیست؛ بلکه قرار است از این‌ پس در سحرها و شامگاهانش از ما بندگان مطیع‌تری بسازد.

کاش تمام سال رمضان بود و هر ماه آن با عید بندگی به پایان می‌رسید و لذت عفو و رحمت را برای بندگان مخلص صد چندان می‌کرد و خداوند همواره برکات و رحمت خویش را بر سر مردم فرو می‌ریخت، تلاوت یک آیه از قرآن ثواب یک ختم قرآن را داشت و خواب ما عبادت محسوب می‌شد.

ماه میهمانی خداوند توفیق مضاعف بندگی را نصیب ما کرد. خداوند را به خاطر این همه عنایت و لطف شکر و دست نیاز به سویش دراز می‌کنیم تا سایه بیماری منحوس کرونا را از سر مردم بردارد و نشاط، شادی و سلامتی را به زندگی مردم بازگرداند.

بارالها، اکنون دست‌ها را بالا می‌آوریم و از تو می‌خواهیم تا ما را به خود وامگذاری، خداوندا به برکت این ماه عزیز و این عید خجسته تمام انسان‌ها را در سایه رحمت خویش قرار بده و توفیق میهمانی‌های بعدی را نصیب ما بگردان. آمین یا رب العالمین...

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار