امام جمعه یاسوج:

کاندید‌اهای انتخابات باید تابع تصمیم‌ها و منافع نظام باشند

حجت‌الاسلام «حسینی» با بیان اینکه کاندیداهای انتخابات باید تابع تصمیم‌ها و منافع نظام و انقلاب اسلامی باشند، گفت: اصل مشارکت مهم است؛ زیرا دشمن به دنبال کم‌رنگ کردن انتخابات است.
کد خبر: ۴۵۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰ - 13May 2021

کاندید‌اهای انتخابات باید تابع تصمیمات و منافع نظام باشند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیدنصیر حسینی» امام جمعه شهر «یاسوج» امروز (پنج‌شنبه) در خطبه‌های نماز عید سعید فطر این شهر، با اشاره به شهادت ۸۵ افغانستانی در حمله به مدرسه سیدالشهداء (ع) کابل و محکومیت این جنایت تروریستی، اظهار داشت: وهابیت و آمریکا مسئول جنایات افغانستان هستند.

وی با اشاره به شکل‌گیری موازنه قدرت به نفع جهان اسلام، عنوان کرد: روزی فلسطینی‌ها با سنگ به مقابله با صهیونیست‌ها می‌پرداختند؛ اما امروز با موشک و سلاح به قلب رژیم صهیونسیتی حمله می‌کنند.

حسینی به انتخابات پیش‌رو اشاره داشت و بیان کرد: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد نظام جمهوری اسلامی، انتخابات است.

وی راز مقاومت انقلاب را حضور و مشارکت مردم در صحنه دانست و ابراز کرد: برخی احساس تکلیف کرده و در انتخابات شرکت می‌کنند؛ اما افراد متقاضی باید شرایط لازم را برای انتخاب شدن داشته باشند.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه کاندیداهای انتخابات باید تابع تصمیم‌ها و منافع نظام و انقلاب اسلامی باشند، گفت: اصل مشارکت مهم است؛ زیرا دشمن به دنبال کم‌رنگ کردن انتخابات است و همه وظیفه داریم از امانت انقلاب اسلامی مراقبت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها