پیام تبریک فرمانده مرزبانی خراسان رضوی به‌مناسبت عید سعید فطر

سردار «شجاع» در پیامی، فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی روزه‌داران و شب‌زنده‌داران ماه مبارک رمضان به‌ویژه مرزبانان انقلابی و مرزنشینان استان خراسان رضوی تبریک گفت.‌
کد خبر: ۴۵۶۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷ - 13May 2021

پیام تبریک فرمانده مرزبانی خراسان رضوی به‌مناسبت عید سعید فطربه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با صدور پیامی به‌مناسبت فرارسیدن عید فطر، این عید سعید را فرصتی برای استجابت دعا پس از یک ماه بندگی خداوند دانست.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جَعَلَهُ اللَّهُ لَكُم عِیداً و جَعَلَكُم لَهُ أهلاً
پرودگار متعال امروز را براى امّت اسلامى عيد قرار داد و آن‌ها را شايسته‌ اين عيد دانست.

خداوند متعال را شاکریم که توفیقی حاصل شد تا عید سعید فطر دیگری را بعد از یک ماه بندگی در ماه خدا درک کنیم و امید است در پرتو الطاف الهی، توشه‌ای را به جهت خدمت خالصانه به امت حزب‌الله به ارمغان برده باشیم.

عید فطر، روزى است که مسلمانان بعد از یک‌ماه روزه‌دارى و عبادت و توجّه و تذّکر، با دل‌هایى آماده براى جلب رحمت و نورانیّت الهى برای اقامه‌ نماز، گرد هم جمع مى‌شوند.

عید فطر روزى است که در قنوت نماز آن، میلیون‌ها دلِ متذکّر و خاشع از خداوند متعال خیراتى را که به برترین بندگانش عطا می‌کند را درخواست می‌کنند و با عنایت به آمادگی دل‌ها پس از یک ماه امساک و بندگی امید استجابت دعا‌ها فراوان است.

ماه رمضان با تمامی برکاتش در عید فطر به پایان رسید. روز عید فطر، عید مومنان و روز شادی پرهیزگارانی است که با یک‌ماه روزه‌داری و تزکیه نفس، تقاضای توبه و بازگشت‌شان به درگاه باری تعالی مورد قبول واقع شده و طلوع ماه شوال، آن‌ها را در جشن عبادت به شکر خداوند متعال دعوت می‌کند.

اینجانب عید سعید فطر و طلیعه ماه شوال را به محضر امام زمان (عج) و نایب بر حق ایشان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و عموم مسلمانان به ویژه مردم و مرزنشینان مومن و متدین استان خراسان رضوی تبریک گفته و قبولی طاعات و عبادات این عزیزان را در ماه مبارک رمضان از خداوند منان مسئلت می‌کنم و از همه مردم فهیم و قدرشناسم در جهت حفظ امنیت التماس دعا دارم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار