زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان:

حمله موشکی مقاومت محاسبات حامیان صهیونیست‌ها را برهم زد

آیت‌الله «موسوی جزایری» گفت: ۵۰ سال پیش برخی از کشورها به ویژه استکبار جهانی، وجهه‌ای از این رژیم جعلی درست کرده بودند و می‌گفتند آن‌ها شکست‌ناپذیرند؛ اما حمله موشکی نیروهای مقاومت تمامی محاسبات حامیان صهیونیست‌ها را برهم زد.
کد خبر: ۴۵۶۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰ - 13May 2021

زین پس هیچ جنایتی از سوی رژیم صهیونستی بدون پاسخ نخواهد ماندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، آیت‌الله «سید محمدعلی موسوی جزایری» امروز (پنج‌شنبه) در آیین اقامه نماز عید سعید فطر در اهواز، ضمن تبریک فرارسیدن این عید فرخنده و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و ولایتمدار خوزستان، با محکوم کردن جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: جنایت‌های رژیم صهیونیستی نسبت به گذشته شدت بیشتری پیدا کرده است؛ اما نیروهای مقاومت نیز دیگر آن نیروهای سال‌های گذشته نیستند؛ بلکه قدرت دفاعی و موشکی آن‌ها روز به روز در حال افزایش بوده و به کابوسی برای صهیونیست‌های جنایت‌کار تبدیل شده است.

وی افزود: حملات سنگین نیروهای مقاومت به تل‌آویو تنها گوشه‌ای از اقتدار این مجاهدان است که بی‌شک از این پس، هیچ جنایتی از سوی رژیم صهیونستی بدون پاسخ نخواهد ماند.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان بیان کرد: ۵۰ سال پیش برخی از کشورها به ویژه استکبار جهانی، وجهه‌ای از این رژیم جعلی درست کرده بودند و می‌گفتند آن‌ها شکست‌ناپذیرند؛ اما حمله موشکی نیروهای مقاومت تمامی محاسبات حامیان صهیونیست‌ها را برهم زد.

وی با بیان اینکه تا نابودی اسرائیل دست از حمایت‌های خود از فلسطین برنمی‌داریم، گفت: ملت ایران به ویژه مردم خوزستان، حمایت کامل و قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده و جنایت‌های رژیم جعلی اسرائیل را محکوم می‌کنند.

نماز عید سعید فطر در نخستین روز از ماه شوال و پس از یک ماه بندگی و عبادت روزه‌داران در ماه مبارک رمضان، با حضور اقشار مختلف مردم در اهواز و جمعی از مسئولان، همزمان با دیگر نقاط استان به امامت آیت‌الله «سید محمدعلی موسوی جزایری» و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقامه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها