نماینده ولی فقیه در استان گیلان:

نشست‌های وین به «برجام ۲» و «برجام ۳» منجر نشود

آیت‌الله «فلاحتی» با ابراز نگرانی از فرسایشی شدن گفت‌وگو‌های وین، گفت: به همه مسئولان نظارتی کشور هشدار می‌دهم که نشست‌های وین به برجام ۲ و ۳ منجر نشود، ضمن اینکه بیش از هزار تحریم آمریکا باید برداشته شود.
کد خبر: ۴۵۶۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ - 13May 2021

افول صهیونیست‌های غاصب در حال تحقق استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» امام جمعه رشت، امروز (پنج‌شنبه) در خطبه‌های نماز عید فطر این شهر، با تبریک و تهنیت حلول ماه شوال و عید سعید فطر و همچنین توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناهان، اظهار داشت: عید فطر در حقیقت تولدی دیگر برای همه مسلمانان است.

وی با اشاره به روزه‌داری مسلمانان در ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: مسلمانان با اطاعت از امر خدای متعال به دعا و مناجات پرداختند، درون خود را پالایش کرده و با توسل به خدای متعال خود را برای ۱۱ ماه دیگر آماده کردند.

وی در ادامه با تسلیت شهادت بیش از ۸۰ دختر افغانستانی به دست کافران و جنایت‌کاران، خاطرنشان کرد: نیرو‌های آمریکایی آهسته در حال ترک غرب آسیا هستند و دست به جنایت‌های فجیع می‌زنند و در چهار دهه انقلاب اسلامی به اثبات رسیده اسا که هر جا آمریکایی‌ها حضور پیدا کردند، جز جرم و جنایت از آن‌ها ندیدیم.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه دور جدید انتفاضه جوانان فلسطینی آغاز شده است، متذکر شد: جوانان فلسطینی در دور جدید انتفاضه با موشک‌های نقطه زن و دوربرد اهداف رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

وی به سرگردانی صهیونیست‌ها در انتفاضه جدید جوانان فلسطینی اشاره و تاکید کرد: مقاومت در دنیای اسلام پاسخ داده و افول صهیونیست‌های غاصب در حال تحقق است.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه مردم فلسطین در انتفاضه جدید انسجام بیشتری پیدا کردند، افزود: امیدواریم زمینه محو زودتر غده چرکین رژیم صهیونیستی در دنیای اسلام فراهم شود.

وی با ابراز نگرانی از فرسایشی شدن گفت‌وگو‌های وین، خاطرنشان کرد: نگرانی ما از آن است کسانی که در برجام این همه مسائل را به ما تحمیل کردند، دوباره در نشست‌ها شرکت می‌کنند؛ بنابراین به همه مسئولان نظارتی کشور هشدار می‌دهم که نشست‌های وین به برجام ۲ و ۳ منجر نشود، ضمن اینکه بیش از هزار تحریم آمریکا باید برداشته شود.

آیت‌الله فلاحتی با قدردانی از حضور مردم در مساجد با رعایت شیوه‌نامه‌های کامل بهداشتی در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا نباید بهانه‌ای برای بسته شدن مساجد شود.

وی با بیان اینکه بندگان در مساجد باید خدا را بخوانند و زنان و مردان عبادت کنند، تصریح کرد: نگرانیم بسته شدن مساجد زمینه برای نزول بلای آسمانی شود و این هشدار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها