سرهنگ الهی تبار خبر داد؛

بازدید رایگان معلمان از باغ موزه دفاع مقدس همدان

مدیر باغ موزه دفاع مقدس استان همدان گفت: همزمان با دوازدهم اردیبهشت ماه، روز بزرگداشت مقام معلم، بازدید فرهنگیان از باغ موزه دفاع مقدس همدان رایگان است.
کد خبر: ۴۵۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ - 29April 2015

بازدید رایگان معلمان از باغ موزه دفاع مقدس همدان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از همدان، سرهنگ پاسدار خلیل الهی تبار مدیر باغ موزه دفاع مقدس استان همدان با تبریک فرارسیدن روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری معلم علم و اخلاق، اظهار داشت: معلمان با از خود گذشتگی و ایثار، درس مجاهدت را به فرزندان این مرز و بوم آموختند.

وی در ادامه اضافه کرد: بسیاری از فرماندهان در دوران دفاع مقدس از اقشار فرهنگی و معلم بودند و در استان همدان نیز شهدای گرانقدری همچون شهید تقی بهمنی، شهید محمدرضا فراهانی، شهید علی رضا حاجی بابایی و شهید محمد طالبیان با قلم علم و ایمان و رشادت در مقاطع مختلف جنگ تحمیلی، کار فرماندهی و مدیریت را عهده دار بودند.

جانشین مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خاطرنشان کرد: امروز وظیفه همه ماست که در فرصت های مختلف، یاد و نام این شهدای والامقام را که به حتم در صحنه های حق علیه باطل مدرس دلیرمردی و ایثار بودند را گرامی بداریم و به هر نحو از مقام شامخ و ارزشمند این عزیزان تجلیل کنیم.

وی افزود: در کنار مجاهدت در صحنه های رزم، حضور معلمین جهت شکل گیری و تدریس در مجتمع های آموزشی رزمندگان جهت ارتقاء سطح تحصیلی دانش آموزان رزمنده بسیار پررنگ بود.

الهی تبار ادامه داد: در سالروز میلاد امیرالمومنین حضرت علی (ع) و در تجلیل از مقام و منزلت معلم، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس استان همدان در روز شنبه برای قشر محترم فرهنگی رایگان خواهد بود.

وی باغ موزه دفاع مقدس همدان را یک مرکز ارزشمند فرهنگی در استان دانست و گفت: مدیران و مسئولین مدارس با ایجاد امکان بازدید دانش آموزان از غرفه های باغ موزه، سبب آشنایی این قشر با دوران هشت سال دفاع مقدس شوند و این مجموعه نیز آمادگی پذیرش کاروان های دانش آموزی استان را به صورت نیم بها در طول سال دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار