شهید «حمزه حسینی»:

گران‌فروشان و محتکران در خط آمریکا حرکت می‌کنند

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «حمزه حسینی» آمده است: «گران‌فروشان و محتکران مستقیما در خط آمریکا حرکت می‌کنند و باید جواب خدا را بدهند.»
کد خبر: ۴۵۶۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵ - 14May 2021

گران‌فروشان و محتکران در خط آمریکا حرکت می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «حمزه حسینی» فرزند سید مرتضی هشتم فروردین ۱۳۴۳ در آمل به دنیا آمد و در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۱ در شلمچه به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید «حمزه حسینی»:

مردم مسلمان و قهرمان ایران! امروز سکوت در مقابل دشمن شماره یک اسلام یعنی آمریکا خیانت به قرآن کریم است. یک فرد مسلمان نباید در مقابل ظالم مظلوم شود. بلکه باید همیشه با ظالمان مبارزه کند و هیچ موقع دست از مبارزه بر ندارد. اسلام از تاریخ ظهورش با جهاد شهادت آغاز شد و بر همین روش ادامه دارد.

مردم مسلمان و شهیدپرور ایران! گوش به حرف امام باشید که هیچ صدمه‌ای به شما نمی‌رسد. اگر حرف امام را کلمه به کلمه اجرا کنید حتما پیروز هستید و هیچ جنایت کاری نمی‌تواند شما را شکست بدهد. هوشیار باشید که آمریکا دست از شما بر نداشته و هر روز در پی توطئه‌ای است.

حرفی هم به گران فروشان و محتکران! شما می‌دانید که در کدام خط حرکت می‌کنید؟ شما مستقیما در خط آمریکا حرکت می‌کنید. چرا ارزاق را گران می‌فروشید؟ و یا به انبار‌ها می‌ریزید؟ شما چطور می‌خواهید جواب خدا را بدهید؟ خدا همه‌ی ما را به میر محاکمه می‌کشاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها