فتح خرمشهر، فتح خون/ وصیت‌نامه شهید «احمد اسديان»

ياری امام از اهم واجبات است

شهید «احمد اسدیان» در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: برادران این را بدانید که اکنون یاری امام از اهم واجبات است. با کار و صحبت بیشتر، با قلم و به هر صورت که می‌توانیم امام را یاری کنید.
کد خبر: ۴۵۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷ - 15May 2021
ياری امام از اهم واجبات استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «احمد اسدیان» دوازدهم آبان ۱۳۴۲، در شهرستان شاهرود به دنیا آمد. پدرش اسدالله، بازنشسته اداره راه بود و مادرش شریفه نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته تجربی درس خواند و دیپلم گرفت. معلم بود که به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. دوم خرداد ۱۳۶۱، در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.
 
در وصیت‌نامه این شهید والامقام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انسان مسئول است در برابر خدا در این زمان، که اگر می‌تواند با مال یا جان و یا هرگونه می‌تواند، به این انقلاب کمک کند و من بنا بر این مسئولیت، دیگر احساس می‌کنم که ماندنم هیچ درست نیست و باید به جبهه بروم و اسلحه به زمین افتاده برادران شهیدم را از زمین بلند کنم، تا از اسلام دفاع کنم، چرا که این جنگ، جنگ کفر و اسلام است و در این راه راضیم به رضای خدا، که اگر در راه او به شهادت رسیدم و خدا این بنده سر تا پا گناه را پذیرفت، دیگر سعادتی از این بالاتر نیست.
 
برادران این را بدانید که اکنون یاری امام از اهم واجبات است. با کار و صحبت بیشتر، با قلم و به هر صورت که می‌توانیم امام را یاری کنیم و خدای نکرده، نکند ما او را تنها بگذاریم و هیچگاه از دعا یادتان نرود. در دعای کمیل حتماً شرکت کنید و دعای توسل را زیاد بخوانید و این دعا که الهام شده الهی است را هیچ وقت فراموش نکنید: که «خدایا، خدایا، تو را به جان مهدی (عج) تا انقلاب مهدی (عج) خمینی را نگه دار».

از دوستان و آشنایان و تمام مؤمنان خدا می‌خواهم که برایم دعا کنند که خدا از گناهانم درگذرد و از تمام آن‌ها می‌خواهم که اگر خطایی سر زده به بزرگی خودشان ببخشند. پدر و مادرم اگر خبر شهادت من رسید، همان‌طوری که قرآن می‌فرماید، بگویید [که]«و اذا اصابتهم مصیبة قالوا انّالله و انّا الیه راجعون». که مؤمنان خدا با مال و جان و ثمرات زندگی خود امتحان می‌شوند و هنگامی که به آن‌ها مصیبتی وارد می‌شود، می‌گویند: همه از خداییم و بازگشتمان به‌سوی او است.
 
کتاب‌هایم را اگر برادران و خواهرانم می‌خواهند باشد، و گرنه به کتابخانه مسجدی بدهند تا بیشتر استفاده شود و از شما می‌خواهم که برادرانم را خوب تربیت کنید که اجر شما با خدا است.»
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار