بردن تلفن همراه به حرم حضرت عباس (ع) دیگر ممنوع نیست

همزمان با عید فطر در عراق، ممنوعیت ورود تلفن همراه به حرم حضرت عباس (ع) برداشته شد و زائران می‌توانند در حرم سقای دشت کربلا با تلفن همراه عکس انداخته و خاطرات خود را ثبت کنند.
کد خبر: ۴۵۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵ - 15May 2021

بردن تلفن همراه به حرم حضرت عباس (ع) دیگر ممنوع نیست

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، داشتن عکس کنار حرم‌های مطهر حضرت عباس (ع) و امام حسین (ع) شاید برای بسیاری از زائران کربلا آرزویی بود که به دلیل ممنوعیت ورود تلفن همراه به حرم‌های مطهر کربلا محقق نمی‌شد؛ چرا که زائران قبل از ورود به حرم‌های مطهر در عراق باید تلفن همراه خود را نیز تحویل امانت‌داری حرم می‌دادند و اجازه ورود آن را به داخل حرم نداشتند.

در روز‌های اخیر متولیان حرم حضرت عباس (ع) در اطلاعیه‌ای، ورود تلفن همراه را برای زائران سقای دشت کربلا آزاد کرده‌اند و همزمان با عید فطر متولیان حرم از انداختن عکس در حرم ممانعت نمی‌کنند؛ به‌طوری که زائران حرم حضرت عباس (ع) از روز گذشته می‌توانند با همراه داشتن تلفن همراه به حرم مشرف شوند و با انداختن عکس یادگاری، خاطرات تشرف به این مکان مقدس را ثبت کنند. البته عکس‌برداری در جوار ضریح حرم حضرت عباس (ع) همچنان با محدودیت‌هایی همراه است.

این اقدام متولیان حرم حضرت عباس (ع) به‌منظور رفاه بیشتر زائران صورت می‌گیرد و در حال حاضر به مدت یک ماه اجرایی می‌شود و در صورت موافقت متولیان عتبه عباسیه (ع) ممنوعیت ورود تلفن همراه به داخل حرم به‌طور کلی برداشته خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار