پیام ۷ دهه مقاومت ملت فلسطین به حامیان صهیونیست‌ها

دبیرخانه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در بیانیه‌ای تصریح کرد: هفت دهه مقاومت ملت فلسطین پیام واضحی به آمریکا و حامیان صهیونیست هاست که همچنان با حمایت‌های کور خود علیه ملت اصیل فلسطین؛ به سیاست جنگ افروزی در منطقه دامن می‌زنند.
کد خبر: ۴۵۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱ - 15May 2021

پیام ۷ دهه مقاومت ملت فلسطین به حامیان صهیونیست‌هابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای اظهار داشت: هفت دهه مقاومت و مبارزه ملت فلسطین و دفاع قهرمانانه امروز آنها از قدس شریف و مسجدالاقصی پیام واضحی به آمریکا و حامیان صهیونیست هاست که همچنان با حمایت‌های کور خود علیه ملت اصیل فلسطین اعم از مسلمان، مسیحی و یهودیان، به سیاست جنگ افروزی در منطقه دامن می‌زنند.

متن کامل بیانیه دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

«باسمه تعالی

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی مصادف شدن سالگشت «روز نکبت»، روز اعلام موجودیت نامشروع رژیم جعلی، پوشالی، استعماری و نژادپرست صهیونیستی در سرزمین بزرگ و تاریخی فلسطین با شعله ور شدن انتفاضه و آتش خشم ملت مبارز و قهرمان فلسطین علیه اشغالگران صهیونیسم و تروریست را تاکیدی بر حقانیت تداوم مقاومت مشروع ملت فلسطین علیه باطل بودن اقدام استعمارگران انگلیسی و آمریکایی می‌داند.

هفت دهه مقاومت و مبارزه ملت فلسطین و دفاع قهرمانانه امروز آنها از قدس شریف و مسجدالاقصی، پیام واضحی به آمریکا و حامیان صهیونیست‌هاست که همچنان با حمایت‌های کور خود علیه ملت اصیل فلسطین اعم از مسلمان، مسیحی و یهودیان به سیاست جنگ افروزی در منطقه دامن می‌زنند.

متاسفانه سکوت داعیان مدافع حقوق بشر در مقابل حملات ددمنشانه و سبعانه صهیونیست‌ها و قتل عام ملت بی‌دفاع فلسطین به ویژه زنان و کودکان، عامل دیگری بر تداوم تهاجم صهیونیست‌ها و مشارکت آنها در این جنایات جنگی است.

دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، ضمن ابراز همدردی با خانواده معظم شهداء و مجروحین فلسطینی تاکید می‌کند که صهیونیست‌ها فقط زبان قدرت و مقاومت را به خوبی درک می‌کنند. شکست صهیونیست‌های جنایتکار در این معرکه قطعی است و ان شاء الله همه مسلمانان جهان به زودی در قدس نماز خواهیم گزارد.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از مبارزات و دفاع قهرمانانه ملت فلسطین از مسجد الاقصی، قدس شریف، غزه و کرانه غربی، بمباران و حملات بی رحمانه و ترور رهبران مقاومت توسط دژخیمان و تروریست‌های صهیونیستی را قویاً محکوم کرد و از پارلمان‌های جهان و سازمان‌های مردم نهاد درخواست می‌کند از دفاع مشروع ملت فلسطین حمایت کنند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها