فتح خرمشهر، فتح خون/ مسئول دفتر حفظ آثار دفاع مقدس بابلسر خبر داد؛

افتتاح نمایشگاه دائمی دفاع مقدس بابلسر در سوم خرداد

«طاهری» از افتتاح نمایشگاه دائمی دفاع مقدس شهرستان بابلسر در سوم خرداد خبر داد.
کد خبر: ۴۵۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷ - 15May 2021

افتتاح نمایشگاه دائمی دفاع مقدس بابلسر در سوم خرداد«سید‌باقر طاهری» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بابلسر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری ضمن تشریح فعالیت‌های این دفتر در ایام ماه مبارک رمضان، برگزاری مسابقه فرهنگی «مطالعه قرآن از آیات قرآن» ویژه ماه مبارک رمضان و تقدیر از ۱۴ برگزیده در عید سعید فطر را یکی از برنامه‌ها عنوان کرد.

وی برگزاری محفل «ضیافت نور» ویژه خانواده کارکنان دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بابلسر را از دیگر برنامه‌ها دانست و اظهار داشت: اردوی فصلی ویژه کارکنان در اردوگاه کوثر با محوریت حضور حداکثری در انتخابات در ایام ماه مبارک رمضان برگزار شد.

طاهری از جمع‌آوری خاطرات ۱۰۰ تن از خانواده‌های شهدا، فرماندهان، سرداران و رزمندگان شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا در ماه مبارک رمضان ۸۵ ساعت خاطره جمع آوری شد.

این مسئول با اشاره به تدوین دو کتاب حوزه انقلاب و دفاع مقدس افزود: پیرامون تولید کتاب سرداران شهید شهرستان و سیمای شهرستان در انقلاب و دفاع مقدس نیز جلساتی با مسئولین فرهنگی شهرستان و موثرین و راویان قبل از انقلاب برگزار شد.

طاهری با اشاره به همکاری با نهاد‌های فرهنگی در تهیه و بسته‌بندی و توزیع قریب به یک هزار بسته کمک مومنانه در سطح شهرستان گفت: همچنین در جهت تکمیل نمایشگاه دائمی دفاع مقدس تلاش‌هایی صورت گرفت و در این راستا ۱۷۰ میلیون تومان هزینه شد.

این مسئول از افتتاح نمایشگاه دائمی دفاع مقدس بابلسر در سوم خرداد خبر داد و گفت: در این نمایشگاه آثار دفاع مقدس شامل ادوات جنگی، عکس و خاطرات و دستونشته‌های شهدا به نمایش گذاشته شده است.

وی دیدار با خانواده شهدا را در ایام مبارک رمضان یکی از برنامه‌ها اعلام کرد و که در قالب طرح تلاوت نور صورت گرفت و گفت: این برنامه با همکاری نهاد‌های فرهنگی شهرستان انجام شد و هر دیدار با تلاوت قرآن و اهدای کتاب آسمانی به خانواده شهدا همراه بود.

طاهری عطرافشانی گلزار شهدا را از دیگر برنامه‌ها دانست و ادامه داد: این شهرستان دارای ۲۱ شهید گمنام است که در ۱۰ مزار مدفون شده‌اند و با برنامه‌ریزی که از طریق این دفتر داشتیم شب‌های چهارشنبه مراسم دعای توسل بر مزار این خوش‌نامان دفاع مقدس برگزار می‌کنیم.

وی همچنین به تبلیغات محیطی و فضاسازی شهرستان با طرح‌های دفاع مقدسی و شهدا اشاره کرد و افزود: در این راستا تصاویر ۱۰۰ شهید را با اعتبار ۱۰ میلیون تومان در قالب ۴۰×۳۰ تخته شاسی به صورت نمایشگاهی آماده کردیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار