عضو هیات رئیسه مجلس:

تصویب طرح ممنوعیت ورود خبرنگاران آمریکایی و انگلیسی سبب حفظ منافع ملی می‌شود

حاجی دلیگانی گفت: خبرنگاران رسانه‌های آمریکایی و انگلیسی حامی تحریم ایران همواره درصدد ضربه زدن به منافع ملی کشورمان هستند لذا مجلس یازدهم با ارائه طرحی به دنبال جلوگیری از این امر است.
کد خبر: ۴۵۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱ - 15May 2021

تصویب طرح ممنوعیت ورود خبرنگاران آمریکایی و انگلیسی سبب حفظ منافع ملی می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حسینعلی حاجی دلیگانی» عضو هیات رئیسه مجلس در گفت‌وگویی در تشریح اهداف طرح ممنوعیت ورود خبرنگاران رسانه‌های آمریکایی و انگلیسی حامی تحریم به کشور ایران، اظهار داشت: رسانه‌های مذکور در سال‌های اخیر به نحوی در امور داخلی کشورمان دخالت کرده‌اند که بر این اساس در برخی از تجمعات ردپایشان دیده شده است.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: خبرنگاران این کشور‌ها مانند انگلیس و آمریکا نیز دارای مشی ظالمانه علیه ملت ایران دارند و با نام خبرنگار در جهت ضربه زدن به منافع کشورمان در امکان مختلف حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: بر این اساس تلاش در مجلس طرحی به نام ممنوعیت ورود خبرنگاران رسانه‌های آمریکایی و انگلیسی حامی تحریم به کشور ایران تهیه شود تا منافع ملی کشورمان حفظ شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در این طرح وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید با همکاری وزارتخانه‌های امور خارجه، اطلاعات و دادگستری باید آیین نامه‌ای در راستای چگونگی رفتار به خبرنگاران یاد شده تهیه و در هیات وزیران مصوب کنند.

عضو هیئت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تصویب این طرح دیگر شاهد برخی رفتار‌ها از سوی این رسانه‌ها نباشیم.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار