مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) عنوان کرد؛

خدمات‌رسانی بسیج سازندگی به نیازمندان در استان هرمزگان

«باوقار» گفت: بسیج سازندگی هرمزگان در حوزه‌های مختلف، خدمات زیادی را به نیازمندان ارائه کرده است.
کد خبر: ۴۵۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶ - 15May 2021

خدمات رسانی بسیج سازندگی به نیازمندان در استان هرمزگان

«یاسین باوقار» مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در هرمزگان، درخصوص برنامه‌های بسیج سازندگی اظهار داشت: بسیج سازندگی هرمزگان با توجه به رسالت محرومیت‌زدایی و کمک‌رسانی به نیازمندان، در حوزه‌های مختلف، خدمات زیادی انجام داده است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های اجرایی از زمان شیوع کرونا تاکنون، جلوگیری از افزایش ویروس کرونا در قالب خدمات‌دهی مختلف توسط جهادگران است که بیش از هزار گروه جهادی در سطح استان فعالیت می‌کنند.

باوقار  ادامه داد: علاوه بر اینکه در بحث گندزدایی معابر، اماکن عمومی و محلات اقداماتی انجام شده، ۸۵ کارگاه تولید ماسک نیز در استان تاکنون بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار ماسک تولید کردند که در بین نیازمندان به‌صورت رایگان توزیع شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: سازمان بسیج سازندگی، هزار و ۵۰۰ شغل ویژه برای جوانان جویای کار، برای کمک به فروش محصولات و خود اشتغالی جوانان، فروشگاه منصف را در شهرهای استان ایجاد کرده است.

وی اظهار داشت: رزمایش کمک مومنانه که از ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ آغاز شد و تا به امروز مرحله ۱۴ از آن برگزار شده است، ۴۸۵ هزار بسته معیشتی که ارزش آن بیش از ۲۷۵ میلیارد تومان ارزش ریالی کل بسته ها بود در بین نیازمندان توزیع شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) باوقار اضافه کرد: تاکنون ۵۶۵ سری جهیزیه ویژه نوعروسان در قالب اقلام زندگی که دسترسی مالی نداشته‌اند، فراهم کرده‌ایم.

باوقار به حوزه آب‌رسانی و کمک به مسکن مددجویان و افراد نیازمند اشاره و عنوان کرد: سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در کنار دیگر نهادها و سازمان‌ها به‌صورت مشارکتی در ساخت منازل برای افراد نیازمند کمک‌هایی انجام داده است.

وی افزود: همچنین در مرمت و آب‌رسانی به روستاها فعالیت‌هایی انجام داده‌ایم. در چند روز آینده نیز افتتاح پروژه‌های منازل کمیته امداد را نیز خواهیم داشت و در حال ساخت منازل نیازمندان سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان و محرومین هستیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) اضافه کرد: در سال گذشته در سالروز آزادسازی خرمشهر ما علاوه بر اینکه توزیع ماسک، گندزدایی معابر، پخت غذا و ترمیم منازل نیازمندان را در برنامه داشتیم، بیش از ۳۵ سری از جهیزیه نوعروسان را در آن برهه از زمان توزیع کردیم.

باوقار در پایان خاطرنشان کرد: همچنین آبرسانی روستاها را در برنامه داشتیم که به همت گروه‌های جهادی انجام شده است و امیدواریم بتوانیم تا پایان دوران شیوع ویروس منحوس کرونا در کنار مردم و یاری‌رسان آنها باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار