رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

سازمان بسیج فرهنگیان برای تحقق جامعه فرهنگیان تراز انقلاب تلاش می‌کند

سردار مطهری گفت: سازمان بسیج فرهنگیان برای تحقق جامعه فرهنگیان تراز انقلاب اسلامی چندین نقش از جمله کمک به آموزش و پرورش و معلمان برای بهتر انجام دادن وظیفه معلمی را برای خود تعریف کرده است.
کد خبر: ۴۵۶۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۶ - 16May 2021

سازمان بسیج فرهنگیان برای تحقق جامعه فرهنگیان تراز انقلاب تلاش می‌کندسردار عباس مطهری رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس درباره فعالیت‌های این سازمان، اظهار داشت: ماموریت بسیج فرهنگیان کمک به ارتقاء کارآمدی آموزش و پرورش، براساس اسناد بالادستی یعنی سیاست‌های کلی تحول آموزش و پرورش ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی به وزیر آموزش و پرورش، بیانیه گام دوم انقلاب و بیانات ایشان است.

وی افزود: این ماموریت توسط فرهنگیان بسیجی انجام می‌شود البته اعتقاد داریم آحاد فرهنگیان بسیجی هستند؛ بسیج فرهنگیان در واقع بسترساز و تسهیل‌گر است که توان و ظرفیت مردمی فرهنگیان و غیر فرهنگیان را به اصطلاح پای کار می‌آورد تا ارتقاء آموزش و پرورش رقم بخورد.

سردار مطهری ادامه داد: در واقع ارتقاء کارآمدی بر عهده آموزش و پرورش است و ما فقط کمک کننده هستیم همانند دوران دفاع مقدس که بسیج به کمک ارتش رفت؛ بنابراین ماموریت مورد نظر در چند بخش در حال پیگیری است بدین ترتیب که بسیج فرهنگیان در وزارتخانه آموزش و پرورش و ادارات تابعه آن پایگاه‌ها و هسته‌های تخصصی دارد که به صورت موضوعی و در مدارس نیز تیم‌های پیشرفت مدرسه، پیگیر هستند.

وی اضافه کرد: براین اساس سازمان بسیج فرهنگیان چندین نقش مانند کمک به آموزش و پرورش برای تحقق جامعه فرهنگیان تراز انقلاب، کمک به معلمان جهت آسان و بهتر انجام دادن وظیفه معلمی، کمک به زیرساخت‌های مورد نیاز آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیت‌های بیرونی همچون اولیای دانش آموزان، بخش‌های دولتی و نیز فعالیت‌های جهادی را برای خود تعریف کرده است.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها