نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

غربی‌ها فرصت باقی مانده در مذاکرات هسته‌ای را از دست ندهند

مقتدایی اعتقاد دارد موضع قوه مقننه به غربی‌ها این پیام را منتقل کرد که آن‌ها برای پایبندی به تعهداتشان فرصت‌ها را از دست داده‌اند و باید از زمان باقی مانده استفاده کنند.
کد خبر: ۴۵۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵ - 15May 2021

غربی‌ها فرصت باقی مانده در مذاکرات هسته‌ای را از دست ندهند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، عباس مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگویی در خصوص روند مذاکرات هسته‌ای کشورمان با اروپایی‌ها اظهار داشت: آنچه در روز‌های اخیر در خصوص مذاکرات وین رخ داده نشان می‌دهد ایران به حد بالاتری از قدرت در صحنه بین‌المللی دست یافته و مقاومت مردم ایران به نتیجه رسیده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: به نظر می‌رسد انتهای این دوره از مذاکرات گشایش‌هایی در عرصه‌های اقتصادی، پولی، مالی و رفع تحریم‌ها صورت بگیرد.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلساتی که با مذاکره کنندگان ارشد کشورمان از جمله وزیر امور خارجه و عراقچی داشتند، بر ضرورت رفع کامل تحریم‌ها به‌عنوان مبنای هر گونه توافق و اینکه با طرح مسائل فرعی و حاشیه‌ای قانع نشود، تأکید کردند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: مقاومت مردم از یک سو و مصوبه اخیر قوه مقننه با عنوان اقدام راهبری برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران و طرح زمان بندی مشخص موجب شد غربی‌ها در تنگنا قرار بگیرند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد موضع مجلس شورای اسلامی به غربی‌ها این پیام جدی را منتقل کرد که آن‌ها برای پایبندی به تعهداتشان فرصت‌ها را از دست داده‌اند و باید از زمان باقی مانده استفاده کنند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار