فرمانده ارشد جبهه مقاومت:

خون شهید «سلیمانی» باعث وحدت ما حول محور ولایت، مقاومت و خدمت‌گذاری به ملت باشد

سردار نوعی‌اقدم گفت: خون پاک حاج قاسم گفتمان مقاومت را تفسیر کرد و باید این خون به ناحق ریخته شده باید باعث وحدت ما حول محور ولایت، مقاومت و خدمت‌گذاری ملت باشد.
کد خبر: ۴۵۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳ - 15May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار «رحیم نوعی‌اقدم» از فرماندهان ارشد محور مقاومت در هفتمین یادواره شهید مدافع حرم «حسن قاسمی دانا» که در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: اولین موضوعی که در همه صحبت‌ها به آن تاکید دارم موضوع مردم است. در نظام جمهوری اسلامی اصل  و میزان مردم هستند و مردم ولی نعمت و صاحب انقلاب و نظام به شمار می‌روند.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این مردم بودند که در سخت‌ترین شرایط و در بحران‌ها و ناملایمات و تهدیدات و هر شرایطی که نظام مورد تهدید قرار می‌گرفت، قهرمانانه ایستادند و از نظام خود دفاع کردند.

فرمانده جبهه مقاومت با بیان اینکه مردم برای پاسداری از نظام سرمایه‌های ارزشمندی گذاشتند که بزرگ‌ترین سرمایه شهدا هستند. 

وی گفت: ای مردم انقلابی و حماسی توجه داشته باشید اگر بعد از پیروزی انقلاب تا امروز آرزوی انتقام از شهدا، حاج قاسم سلیمانی و بسیاری خون‌های پاک ریخته شده و همچنین قهرمانان فاطمیون را دارید امروز انتخابات فرصتی برایتان فراهم کرده که با حضور پرعزت و عظمت خود این انتقام را از دشمنان اسلام بگیرید.

نوعی‌اقدم ادامه داد: امروز خون قهرمانان و آن گرد نشسته در پلک رزمندگان به ما می‌گوید که سنگر دفاع از شهدا برای ما فرا رسیده و باید به میدان آمده و با حضور گسترده در تعیین سرنوشت و انتخابات بسیار حیاتی از حریم و حرم شهدا و اهل‌بیت دفاع کنیم.

هم‌رزم شهید سلیمانی افزود: به عنوان یک سرباز کوچک تقاضای من این است که با وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی تکلیف خود بدانیم که در انتخابات شرکت کنیم. امروز شرایطی است، که برای ایجاد عزت اقتدار و دفاع از خون پاک شهدا لازم است حاضر و ناظر باشیم و به صورت گسترده و اساسی با وحدت و یکدلی حرکت کنیم تا عشق و ارادت خود را به نظام و ادامه راه شهدا نشان دهیم.

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: همه ما موظف هستیم برای شرکت گسترده در انتخابات حضور داشته باشیم. به عنوان یک رزمنده و برادر دو شهید با نهایت عشق و ارادات دست پدران شهدا را می‌بوسم. ما بدهکار شهدا هستیم و هرچه داریم از این شهدای عزیز است. قایق امنیت و آسایش ما بر روی خون پاک شهدا شناور است، باید قدردان باشیم و حداقل قدرشناسی ادامه راه شهدا است.

نوعی‌اقدم در ادامه گفت: مقاومت به برکت خون شهدا در اوج عزت و اقتدار است و باید این علم سرخ حسینی در اوج عزت برافراشته بماند و ایثارگری و شهدا را فراموش نکنیم.

همرزم شهید باکری در لشکر عاشورا با اشاره به جایگاه والای شهدا افزود: به خدا قسم اگر مسئولین این نظام از شهدا غفلت کنند خدا آنها را خوار و ذلیل می‌کند.

وی با تاکید بر ضرورت نشر مکتب حاج قاسم سیلمانی خطاب به دانشمندان و محققین گفت: اگر در این مجلس یک نوجوانی به ما مراجعه کرد و تصمیم به ادامه راه حاج قاسم داشت تکلیف دارید چیزی در جوابش داشته باشید، مواظب باشیم غفلت نکنید، انتقال مکتب حاج قاسم به جوانان امروز احتیاج به نسخه دارد. مکتب حاج قاسم یعنی با خدا بودن، اهل‌بیتی، حماسی، عاشورایی، مدیر و ولایی بودن.

فرمانده جبهه مقاومت بیان کرد: خون پاک حاج قاسم گفتمان مقاومت را تفسیر کرد که باید ما از آن استفاده کنیم، این خون به ناحق ریخته شده باید باعث وحدت ما حول محور ولایت، مقاومت و خدمت‌گذاری ملت باشد.

سردار نوعی اقدم عنوان کرد: تئوریسین‌های آمریکایی و اسرائیلی گفته‌اند ما اشتباه کردیم دیروز با قاسم سلیمانی در خاورمیانه می‌جنگیدیم اما الان مجبوریم با او در نقاط مختلف جهان بجنگیم، مقاومت به برکت خون شهدا در اوج عزت و اقتدار است.

این فرمانده جبهه مقاومت در پایان روایتی از حاج قاسم سلیمانی بیان کرد و گفت: روزی خدمت حاج قاسم سلیمانی در قرارگاه فرماندهی سوریه نشسته بودیم، بحث این بود که فرماندهی سوریه با کیست با تبسم و قاطعیت گفت ابو حسین فرمانده کل قوا حضرت زینب (س) است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها