مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

روابط عمومی‌ها در تصمیمات استراتژیک سازمان‌ها نقش موثری دارند

«کریمی» به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵ - 16May 2021

روابط عمومی‌ها در تصمیمات استراتژیک سازمان‌ها نقش موثری دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در بیانیه‌ای روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روابط عمومی‌ها می‌توانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص‌کننده روش‌ها و نفص‌های دستگاه مربوطه خود باشند. (رهبر معظم انقلاب اسلامی)

۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز بزرگداشت مردم‌داری، احترام به افکار‌عمومی، روز تکریم گفت و شنود و روز تعامل، همفکری، همگرایی و همراهی است و این روز فرصتی است تا نقش و جایگاه این هنر و فن را به‌عنوان هنر هشتم یادآور شویم و دست‌آورد‌های تلاشگران خانواده بزرگ روابط عمومی را ارج نهیم.

روابط عمومی‌ها هفتمین دهه حیات خود را سپری می‌کنند و دورانی پر از فراز و نشیب و افت و خیز را طی کرده‌اند و طی این مدت، اندوخته‌های ارزشمندی درحوزه ارتباطات جمع‌آوری کرده‌اند. امروزه نقش روابط عمومی در تصمیمات استراتژیک سازمان‌ها، نقشی موثر قلمداد می‌شود و جایگاه روابط عمومی به‌عنوان ابزار مدیریتی بر مبنای حرکت‌های علمی و حرفه‌ای از مشخصه‌های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است.

نقش روابط عمومی‌ها در زمینه اطلاع‌رسانی، نقشی بی‌بدیل است که از دیرباز مورد توجه بوده است و حضور در این عرصه برعهده مردمانی سخت‌کوش و نکته‌سنج و شریف بوده است. این حضور جهادگرانه آن‌جایی به اوج خود می‌رسد که در جنگ رسانه‌ای و نفوذ بنگاه‌های خبرپراکنی معاند با نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران‌زمین، بعضاً با دست خالی در تقابل هستند.

ضمن این اقدامات خطیر و از آن‌جایی که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، سازمان‌ها باید بلندگو‌های مردم نسبت به خود را همواره باز نگه داشته تا بین مردم، این ولی نعمتان حقیقی و نظام جمهوی اسلامی شکاف ایجاد نشود، روابط عمومی به‌عنوان پل ارتباطی بین سازمان و مخاطب و تعامل دوسویه و صادقانه بین مردم و دستگاه‌ها، درواقع شعار مردمی بودن را به واقعیت نزدیک کرده‌اند و دستگاه‌ها را در رسیدن به اهداف عالی و ترسیم استراتژی مناسب و به‌موقع و همچنین خدمت‌رسانی صادقانه به مردم یاری کرده‌اند.

۲۷ اردیبشهت‌ماه، فرصت مغتنمی دانسته شده برای تبیین اهمیت، جایگاه و کارکرد‌های از شاغلین این هنر و فن، ویژه عزیزانی که از دوران هشت‌ساله دفاع مقدس تا به امروز در اطلاع‌رسانی و گسترش فرهنگ ناب ایثار و شهادت کوشیده‌اند. از حضرت حق برای همه خوبان فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی، صحت و سلامت مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها