معاون فرهنگی اجتماعی سپاه تأکید کرد؛

نقش مهم جوانان و نیروهای جهادی در مقابله با بحران کرونا

بذرافکن با اشاره به نقش مهم جوانان و نیروهای جهادی در مقابله با بحران کرونا گفت: ما خیزش جوان‌گرایانه را با بحران کرونا خوب درک کردیم و شاهد اتفاق بزرگی در گام دوم انقلاب هستیم.
کد خبر: ۴۵۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷ - 16May 2021

نهاد‌ها از تجربه بهشت زهرا (س) تهران در بحران کرونا الگوبرداری کنندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، «مجید بذرافکن» معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از سازمان بهشت زهرا (س) اظهار داشت: اگر این سازمان توانسته با شیوه‌نامه‌هایی که خود در بحران ناشناخته کرونا تدوین کرده است بر این بحران غلبه کند، بنابراین سایر سازمان‌ها و نهاد‌ها هم می‌توانند و این موفقیت نباید به‌صورت یک تجربه بماند، بلکه لازم است که توسط سایر نهاد‌ها الگوبرداری شود.

وی با اشاره به پذیرش ۴۰ درصدی کل متوفیان کرونایی کشور در سازمان بهشت زهرا (س) تهران، افزود: اگر گذر کسی به بهشت زهرا (س) بیفتد، نظم، ظرافت و برنامه‌ریزی به وضوح قابل مشاهده است و مراجعان دغدغه‌ای جز دفن اموات ندارند.

بذرافکن با اشاره به نقش مهم جوانان، نیروهای جهادی و داوطلبان در مقابله با بحران کرونا خاطرنشان کرد: ما خیزش جوان‌گرایانه را با بحران کرونا خوب درک کردیم و شاهد اتفاق بزرگی در گام دوم انقلاب هستیم که جوانان داوطلبانه پا به عرصه گذاشتند و افتخارآفرینی کردند؛ نمونه بارز این معنا در مدیریت بحران کرونا در سازمان بهشت زهرا (س) شکل گرفت.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه سپس با حضور در سالن‌های تطهیر مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا (س) با کارکنان این سازمان و نیرو‌های جهادی و داوطلبان تطهیرکننده دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها