با حضور در منازل شهیدان شکر و آخوندی صورت گرفت

دیدار فرمانده آمادگاه شهید فراشاهی قم با خانواده دو شهید نیروی زمینی ارتش

سرهنگ «علی خیرآبادی» با خانواده معظم شهیدان «علی شکر» و «علی اکبر آخوندی» در شهر جعفریه قم دیدار کرد.
کد خبر: ۴۵۶۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱ - 16May 2021

دیدار فرمانده آمادگاه شهید فراشاهی قم با خانوده شهیدان «شکر» و «آخوندی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سرهنگ «علی خیرآبادی» فرمانده آمادگاه سرلشکر شهید فراشاهی با حضور در شهر دستجرد، با خانواده معظم شهیدان «علی شکر» و «علی اکبر آخوندی» از شهدای نیروی زمینی ارتش دیدار کرد.

وی در این دو دیدار، امنیت و اقتدار و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون و مدیون خون مطهر شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های آنان دانست و بر ضرورت حفظ دستاورد‌های خون شهدا تاکید کرد.

در دیدار‌های فوق، حجت الاسلام یزدی امام جمعه بخش خلجستان و حجت الاسلام دهقان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه دو قم نیز حضور داشتند و لوح تقدیر و هدایایی از سوی امیر سرتیپ «هاشم کلانتری» فرمانده مهمات نیروی زمینی ارتش به والدین شهیدان شکر و آخوندی اهدا شد.

علی اکبر آخوندی فرزند عباسقلی در سال ۱۳۳۹ در یکی از روستا‌های بخش خلجستان قم به دنیا آمد. وی اوایل پیروزی انقلاب اسلامی برای خدمت مقدس سربازی به پادگان ۲۱ حمزه تهران و سپس به کردستان اعزام شد. این شهید والامقام در تاریخ ۲۳ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ به دست نیرو‌های کموله و ضدانقلاب در سنندج به شهادت رسید و در گلزار شهدای قم به خاک سپرده شد.

علی شکر فرزند اصغر روز اول فروردین سال ۱۳۴۶ در روستای ورزنه بخش خلجستان قم به دنیا آمد؛ وی در ۱۸ فروردین سال ۱۳۶۵ به خدمت مقدس سربازی اعزام و در لشکر ۸۱ زرهی سازماندهی شد. وی سرانجام در سوم بهمن سال ۱۳۶۶ در منطقه سرپل ذهاب بر اثر اصابت ترکش به سر به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از تشییع باشکوه در گلزار شهدای روستای ورزنه به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها