فتح خرمشهر، فتح خون/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

آشنا شدن نسل جوان با دوران دفاع مقدس نیازمند برنامه‌های متنوع است

«زارعی» گفت: برای آشنا کردن نسل جوان امروز با دوران دفاع مقدس، باید برنامه‌های متنوع و به‌روزی در استان برگزار شود.
کد خبر: ۴۵۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶ - 16May 2021

آشنا شدن نسل جوان با دوران دفاع مقدس نیازمند برنامه‌های متنوع استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، محمدابراهیم زارعی امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت روز فتح خرمشهر در استان اظهار داشت: با توجه به اینکه نسل جوان امروز دوران دفاع مقدس را تجربه نکرده است لازم است که برنامه‌هایی متنوع، جذاب و به روزی برای آنها تدارک دیده شود.

وی با اشاره به اینکه نسل جوان امروز، آینده سازان فردای کشور هستند، افزود: با بهره‌گیری از زبان هنر باید به تولید برنامه‌هایی اقدام کرد تا جوانان امروز با رشادت‌های رزمندگان و نیروهای مسلح کشور در دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با بیان اینکه امروز جوانان در فضای محازی با هجمه‌هایی روبرو هستند، اضافه کرد: باید از فضای مجازی در راستای تبیین ارزش‌ها و رشادت‌های دوران دفاع مقدس برای نسل جوان بهره گرفت.

وی ادامه داد: امسال با توجه به وجود ویروس کرونا بسیاری از برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس به شکل سال‌های قبل برگزار نمی‌شود اما در صورتی که رنگ بندی شهرها تغییر کند و شیوع این بیماری کمتر شود می‌توانیم تعدادی از برنامه‌ها را در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنیم.

زارعی ضمن گرامیداشت روز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر در این روز، ابراز امیداواری کرد که در روز سوم خرداد سال جاری مجسمه ایثار و مقاومت مردم شهر سنندج به بهره برداری برسد.

سوم خرداد، روزی سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در ادامه جلسه گفت: سوم خرداد، روز مقاومت و ایثار و یکی از روزهای مهم و سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام محمد سادات با عنوان اینکه فتح خرمشهر سرآغازی برای پیروزی‌های دیگر در دوران دفاع مقدس شد، افزود: همه ادارات و نهادها باید در پاسداشت این روز مهم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی عنوان کرد: رشادت‌های رزمندگان کردستان در دوران دفاع مقدس مثال زدنی است که باید نسل جوان با این مسایل آشنا شوند.

نمایندگان ادارات و دستگاه‌های مختلف در ادامه جلسه برنامه‌های خود را در راستای گرامیداشت هفته دقاع مقدس و روز سوم خرداد امسال اعلام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار