استاندار همدان:

کنگره بزرگداشت «شهید مدنی» 20 شهریور در همدان برگزار می‌شود

«شاهرخی» گفت: به پاس قدردانی از اقدامات ارزشمند شهید محراب آیت‌الله مدنی، کنگره بزرگداشت این عالم ربانی، 20 شهریور همزمان با سالگرد شهادت وی در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷ - 16May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سیدسعید شاهرخی» استاندار همدان، امروز در نخستین جلسه شورای استانی برگزاری کنگره شهید محراب آیت‌الله مدنی، اظهار داشت: تجلیل از جایگاه شهید مدنی تجلیل از جایگاه تمام خوبی‌ها است و باید جوانان و نسل آینده، با ویژگی های این شهید بزرگوار آشنا شوند.
 
استاندار همدان افزود: آیت الله مدنی، از بزرگ ترین مفاخر گرانقدری است که نقش پر رنگی در باورهای دینی و فرهنگی مردم، تجلی و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی داشت.
 
وی با اشاره به اینکه همدان تجارب و سوابق ارزشمندی در برگزاری کنگره‌ ها دارد، ادامه داد: به واسطه برگزاری کنگره های بزرگ ملی و بین المللی، همدان به عنوان یک استان فرهنگی و ممتاز در صدر استان های کشور قرار دارد.
 
شاهرخی با بیان اینکه کمیته های هشت گانه این کنگره، تشکیل شده است و اعضای آن با جدیت کار را دنبال کنند تا اثرات آن برای جوانان ماندگار شود تاکید کرد: یکی از مهمترین برنامه های سال 1400 برگزاری این کنگره است و باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
 
وی تصریح کرد: هفته گذشته جلسه مقدماتی برگزاری کنگره تجلیل و بزرگداشت شهید شاخص و هشت هزار شهید استان همدان نیز برگزار شد.
 
این مسئول با اشاره به اینکه مقدمات و پیش برنامه های این کنگره در حال هماهنگی است، افزود: کنگره بزرگداشت شهید شاخص و هشت هزار شهید استان همدان بسیار با عظمت و فراگیر است و در سال 1402 برگزار می شود.
 
شهید محراب آیت الله مدنی با نام «میراسدالله مدنی دهخوارقانی»، از سال 1351 به مدت 10 سال ساکن شهر همدان بود و در سال 1360 به عنوان دومین شهید محراب انقلاب اسلامی در تبریز به شهادت رسید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار