مجاهد افغانستانی:

اختلاف‌افکنی هدف جنایات «کابل» و «غزه»

حجت‌الاسلام «سید ثارالله ظهوری» گفت: حمله به مدرسه دخترانه در یک نقطه شیعه نشین کابل و بلافاصله انفجار در مسجد اهل سنت اطراف کابل نشان از اختلاف‌افکنی دشمنان است.
کد خبر: ۴۵۶۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶ - 16May 2021

دشمن مشترک جبهه دوستان مشترک می‌خواهد/ اختلاف‌اندازی هدف جنایات «کابل» و «غزه»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «سید ثارالله ظهوری» مجاهد افغانستانی عصر امروز در اجتماع بزرگ «طلوع بدر مقاومت» در بوستان ولایت ساری با بیان اینکه این شب و روز‌ها مصیبت‌های متعددی بر پیکره امت اسلامی وارد شده است، اظهار داشت: حوادثی که از کابل شروع شد و همچنان در اطراف کابل ادامه دارد و در غزه هم متاسفانه حوادث تلخی به وقوع پیوسته است و نقطه مشترک تمام این حوادث دشمن مشترک مسلمانان است که طراح اصلی این جنایت‌هاست.

وی افزود: دشمنی که دختران مدرسه سیدالشهدای کابل را به خاک و خون می‌کشاند همان دشمن هم زنان و کودکان مظلوم غزه را در زیر بمباران ناجوانمردانه به شهادت می‌رساند و خون‌های مظلومین عالم در جبهه حق چه در کابل و چه در غزه و چه در اقصی نقاط دنیا با اینکه ثمره جنایت دشمن مشترک است، اما بشارت‌هایی را هم به دنبال دارد.

ظهوری با بیان اینکه نشانه این بشارت‌ها امروز در جای جای ایران اسلامی و انقلابی قابل مشاهده است، گفت: امروز در استان مازندران و در شهر شهیدپرور ساری و در این اجتماع در دست خواهران و برادران تصاویر شهدا و پرچم‌های مشترک جمهوری اسلامی ایران، افغانستان، فلطسین، عراق و محور مقاومت قابل مشاهده است و این پرچم‌ها خیلی پیام دارد؛ پرچمی که یک طرفش نقش جمهوری اسلامی و یک طرفش نقش پرچم افغانستان است در حقیقت خنثی سازی تمام نقشه‌های شوم دشمن است.

وی بیان کرد: دشمن که سردمدار و طراح اصلی و جنایتکار بزرگش رژیم منحوس آمریکا و غده سرطانی رژیم غاصب صهیونیستی است، این انفجار‌ها را با هدف اختلاف اندازی به وجود آورده است.

ظهوری عنوان کرد: حمله به یک مدرسه دخترانه در یک نقطه شیعه نشین کابل و بلافاصله انفجار در مسجد اهل سنت اطراف کابل و بمباران غزه نشان دهنده یک اتاق فکر خبیث مشترک است که برنامه‌شان اختلاف اندازی است.

این مجاهد افغانستانی با یان اینکه متاسفانه فضا‌های مجازی و افکار عمومی را به این سمت سوق دادند که این یک حادثه دشمنی با فرقه یا قبیله‌ای خاص در افغاستان بوده است، عنوان کرد: صهیونیست‌ها افکار عمومی را با حادثه کابل از یک نقطه به نقاط مختلف منتشر کردند و بعد حادثه غزه را بوجود آوردند تا ذهن‌ها پراکنده و تفرقه ایجاد شود و بین ملت‌ها جدایی بیفتد، در فضاسازی‌های رسانه‌ای اتهام را به نحوی به گردن این کشور و آن کشور و این گروه و آن گروه بیندازند تا مردم از طراح اصلی غافل شوند؛ شکی نیست که طراح اصلی آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی است.

ظهوری با عنوان اینکه حضور برادران و خواهران در مجلس یادبود شهدای کابل و غزه مشتی به دهان یاوه گویی‌های دشمن است، گفت: یعنی این انقلاب، انقلاب جهانی و زمینه ساز ظهور امام زمان است؛ این انقلاب متعلق به یک مظلوم نیست، منحصر به یک ملیت نیست و به فرموده امام راحل انقلاب صادر شد و به فرموده، ولی امیر مسلمین تمدن نوین اسلامی باید شکل بگیرد که با محور مقاومت این تمدن شکل گرفت و خط شکن این تمدن حاج قاسم عزیز بود که نگاه بلند فراملی و فراحزبی و فرامنطقه‌ای و مقدمه ساز ظهور داشت و این دل‌ها را باید شهدا نزدیک کنند.

وی خطاب به ملت ایران گفت: افتخار این مقدمه سازی ظهور با شما است و خون‌هایی که امروز در نقاط مختلف دنیا از کابل تا غزه می‌ریزد یعنی ملت‌ها و امت‌ها یکی شده‌اند.

ظهوی افزود: وقتی دشمن مشترک است پس جبهه حق و دوستان هم باید مشترک باشند و به تعبیر مقام معظم رهبری که فرمود دشمن جبهه شده است و شما هم باید جبهه حق شوید و حضور شما و اهمیت دادن شما به مسئله فلسطین، افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه، یمن، لبنان، نیجریه و میانمار برگرفته از تفکر ارزشی امامین انقلاب است.

مجاهد افغانستانی با بیان اینکه مردم باید بدانند فکر و اندیشه و عمل و در هشتگ نویسی و توییت زدن‌ها و حضور حماسی مردم در تعجیل در ظهور و یا خدای نکرده در تأخیر ظهور موثر است، گفت: امروز سردمدار این پرچم مردم هستند و مهمترین مسئله تجمع امروز همین است؛ خون‌های مردم ما و شما یکی شده است تا دل‌های ما یکی شود، دل‌های ما یکی شده است تا به سمت تمدن نوین اسلامی و حکومت جهانی مهدوی پیش برویم و این بشارت‌ها هم از اخبار عالم و هم در فرمایشات بزرگان مخصوصا مقام معظم رهبری نمایان است.

وی با بیان اینکه حرکت این مردم در عالم تأثیر دارد، تصریح کرد: چشم‌های مظلومین عالم به انتخابات پیش روی ملت ایران است؛ همان آرمانی که مقام معظم رهبری فرمودند: «تشکیل دولت جوان حزب اللهی» که به یقین دولت جوان جزب اللهی در نابودی اسرائیل و در دفاع از مظلومین غزه و فلسطین و در جلوگیری از ریخته شدن خون دختران مظلوم افغانستان نقش خواهد داشت.

وی ادامه داد: مسئله حرکت و انتخاب مردم بخاطر مظلومین عالم با دقت بیشتر و بصیرت بالاتر در انتخاب پیش‌رو خواهید داشت و دل‌های ما روشن است که دولت جوان حزب اللهی در حقیقت پرچمدار زمینه ساز ظهور مولای‌مان باشد. به اذن الله خون شهدا ثمرش را خواهد گذاشت و از مقام شامخ شهدا می‌خواهیم تا نگاه ویژه به دل‌های ما و نیات ما داشته باشند و به زودی پرچم محور و جبهه حق توسط، ولی امر مسلمین به دست امام عصر تحویل داده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها