شهید «خشنود انوشا انصاری»:

شجره طیبه اسلام برای رشد و پرورش نیاز به خون دارد

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «خشنود انوشا انصاری» آمده است: شجره طیبه اسلام برای رشد و پرورش نیاز به خون دارد؛ درخت اسلام را با خون باید احیاء کرد که این از سیره پیشوایان ما بود.
کد خبر: ۴۵۶۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷ - 18May 2021

درخت اسلام را با خون باید احیاء کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، هشت سال دفاع مقدس صحنه حضور مردانی است که در کشاکش تیر و گلوله در جبهه حق علیه باطل از خود رشادت‌های زیادی نشان دادند و پیروز میدان نبرد حق با کفر شدند. در این میان رزمندگان خطه سرسبز مازندران همچون دیگر نقاط کشور عزیزمان ایران اسلامی با حضور خالصانه و مجاهدانه خود در جهاد بزرگ دفاع مقدس حماسه‌ها آفریدند.

«خشنود انوشا انصاری» یکی از شهدای استان مازندران است که در سالروز شهادتش وصیت‌نامه سرشار از درس و شور و حماسه‌اش را در ادامه از نظر می‌گذرانید.

«خشنود انوشا انصاری» فرزند «نورعلی» دوازدهم آبان ۱۳۴۹ در سوادکوه شمالی به دنیا آمد و در تاریخ ۲۷ اردیبهشت در ماووت به شهادت رسید.

وصیت‌نامه «خشنود انوشا انصاری»

انسان جانشین خدا روی زمین است، اما نه هر انسانی؛ آن انسانی خلیفه و جانشین خداست که وابسته به خدا باشد، نه شیطان. وارسته از هرگونه قید و بند و علایق دنیا باشد، نه وابسته به علائق دنیوی.

از جمله دستورات وارده در کتاب و سنت، مسئله‌ جهاد در راه خداست، جهاد در مقابل متجاوز و تجاوزگر و جهاد در مقابل ظلم و جور و ستم دشمنان دین مبین اسلام. جهاد یک امر حیاتی است و برای به اهتزاز درآوردن کلمه طیبه لااله الا الله و محمد رسول الله (ص) در سرتاسر گیتی لازم است.‌

ای مردم! شما از تاریخ درس گرفته‌اید و از پیشوایان دین آموخته‌اید که شجره طیبه اسلام؛ برای رشد و پرورش نیاز به خون دارد. درخت اسلام را با خون باید احیا کرد که این از سیره پیشوایان ما بود.

دشمنان قسم خورده اسلام در هر عصری قصد آن را داشته و دارند که تیشه به ریشه این درخت پرثمر بزنند، از صدر اسلام گرفته تا الان، اما از آن جایی که دست قدرت آن قادر علی کل شیء بر بالای دست مسلمانان و اسلام دوستان هست، مانع از قصد شوم‌شان می‌گردد. امروز هم که انقلاب اسلامی نوپا توسط خون شهیدان جان گرفت، تصمیم بر خشکاندن این ریشه‌ فرو رفته در اعماق زمین و خاک گرفته‌اند.

وظیفه‌ای که بر دوش فرد فرد ما سنگینی می‌کند، این است که همه می‌دانیم؛ امروز به مانند روز جنگ احزاب، کل کفر در مقابل کل اسلام قرار گرفته و ما برای از بین بردن کفر، باید قیام کنیم و از خواب غفلت بیرون آئیم و به کمک اسلام عزیز و مظلوم بشتابیم. سفارش می‌کنم که در این دنیا از هم دیگر حلالیت بطلبید و دین خود را از بابت حق الناس ادا کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها