دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم با خانواده شهید «گل‌محمدی»

حجت‌الاسلام لقمانپور با حضور در منزل سردار شهید تفحص «علیرضا گل‌محمدی» از مقام این شهید عزیز و صبر و استقامت خانواده وی تقدیر کرد.
کد خبر: ۴۵۶۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷ - 17May 2021

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم با خانواده شهید «گلمحمدی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با حضور در منزل سردار شهید «علیرضا گل‌محمدی» از مقام این شهید عزیز و صبر و استقامت خانواده وی تقدیر کرد.

لقمانپور در این دیدار با بیان اینکه شهادت بالاترین اجر و مزد سردارانی همچون شهید گل‌محمدی است، اظهار داشت: این شهید عزیز سال‌های متمادی از عمر خویش را در تفحص پیکر‌های مطهر شهدا گذراند و چشم و دل خانواده‌های چشم انتظار بی شماری را به پیکر‌های مطهر شهیدانشان روشن کرد.

وی افزود: شهید گل‌محمدی هم بالاترین اجر را از خداوند متعال دریافت کرد و هم پیکر مطهرش در مقبرةالشهدا در جوار حرم نورانی حضرت فاطمه معصومه (س) دفن شد و این نیز افتخار بزرگ دیگری است.

در این دیدار، خانواده شهید گل‌محمدی توفیق دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی را به عنوان درخواست اکید خود پس از شهادت آن شهید والامقام مطرح کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم همچنین از گنجینه خانگی لباس‌های رزم شهید گل‌محمدی در هنگام شهادت در عملیات تفحص و نیز برخی آثار بجای مانده از شهدای گمنام تفحص شده بازدید و لوح تقدیر و هدایایی را به خانواده معظم آن سردار شهید اهدا کرد.

جانباز گل‌محمدی فرمانده جبهه میانی و درون‌مرزی کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح بود که ۳۰ بهمن ۹۹ به همراه شهید حاجی‌قاسمی مسئول یکی از محور‌های تفحص شهدا، هنگام جست‌وجوی شهدا در منطقه «زرباطیه» عراق در اثر برخورد با مین به فیض شهادت نایل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار