عکس/پیام ایران به مقامات آمریکایی همچنان همین است

ملت ایران همچنان طبق فرموده حضرت امام (ره) به این جمله معتقد است که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
کد خبر: ۴۵۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۶ - 30April 2015

عکس/پیام ایران به مقامات آمریکایی همچنان همین است

به گزارش دفاع پرس، شهید ابوالقاسم جوادی سال 1338 در روستای مسلم آباد از توابع بخش نوبران ساوه متولد شد. وی 15 اسفند سال 1359 در سن 20 سالگی وارد گردان 9 سپاه شد و با همین گردان به سر پل ذهاب رفت.  

وی پس از ماه ها سربازی برای جبهه اسلام به شهادت رسید.

شهید علی موسوی درباره روز آخر ماموریت ابوالقاسم می گوید: او بعد از عملیات رو کرد به بچه ها وگفت دیدید که عملیات تمام شد و لیاقت شهادت نداشتیم. همان روز در تاریخ 8 اردیبهشت 60 در ارتفاعات 1100 و 1150 ساعت 5 عصر ابوالقاسم با اصابت گلوله سیمنوف به شهادت رسید.

شهید محسن وزوایی نیز میگوید: وقتی خبر تیر خوردن ابوالقاسم را شنیدم سریع خودم را به بالای سرش رساندم. صورت ابوالقاسم غرق در خون بود چون گلوله به پیشانی او اصابت کرده بود. چفیه ابوالقاسم را در آوردم و دور سرش بستم. سرش را روی پاهایم گذاشتم و در همین حالت به شهادت رسید.

از این شهید عکسهای بسیاری به یادگار مانده است که این تصویر تنها یکی از تصاویر شهید جوادی است که وی جمله حضرت امام(ره) را اینگونه با خط خوش ثبت میکند.

هدف از انتشار عکس این است که ملت ایران همچنان طبق فرموده حضرت امام (ره) معتقد است نه آمریکا و نه هیچ ابر قدرت دیگری در دنیا نمی تواند غلطی علیه مردم ایران انجام دهد.

 

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار