فتح خرمشهر، فتح خون/ مدیرکل بنیاد شهید مازندران خبر داد؛

تکریم جانبازان عملیات بیت‌المقدس در ادارات مازندران

حجت‌الاسلام «‌یوسف‌پور» از تکریم جانبازان عملیات بیت‌المقدس در ادارات مازندران به مناسبت سوم خرداد خبر داد.
کد خبر: ۴۵۶۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹ - 17May 2021

تکریم از جانبازان عملیات بیت‌المقدس در ادارات مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «جواد یوسف‌پور» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی کمیته ایثارگران ستاد گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی فتح خرمشهر، سوم خرداد را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: حماسه سوم خرداد یک رخداد و رویداد مهم تاریخی و در نوع خود بی‌نظیر بوده است و پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس جهان را مات و مبهوت کرده است.

وی با تکریم از رشادت‌های رزمندگان اسلام در این حماسه عظیم گفت: همت بلند جوانان غیور، جانفشانی شهیدان گلگون کفن، عنایت خداوند بزرگ، دعای امام عظیم الشأن، ایستادگی مردان و زنان و ایثارگری جانبازان و آزادگان این مرزو بوم، پیروزی ملت ایران را در حماسه فتح خرمشهر رقم زده است.

حجت الاسلام ‌یوسف‌پور با اشاره به اینکه سوم خرداد هر سال در تقویم کشور ما به روز ملی ایثار، مقاومت و پیروزی نام گرفته است عنوان کرد: در این ایام یاد تمامی شهدا بویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سپهبد شهید صیاد‌شیرازی خاطره‌ها را در دل‌ها زنده می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به برنامه‌های بنیاد و کمیته ایثارگران در سالروز آزادسازی فتح خرمشهر ابراز داشت: تجلیل و تکریم از جانبازان سرافراز محور برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در سال ۱۴۰۰ است لذا با همراهی و مشارکت موثر، حماسه سوم خرداد را به شایستگی برای جامعه و جوانان بازگو کنیم.

وی گفت: دیدار با جانبازان عزیز و تجلیل از این اسوه‌های مقاومت، تکریم و تقدیر از صبر و فداکاری جانبازان عملیات بیت‌المقدس در ادارات و دستگاهها، تبلیغات محیطی، استفاده از فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در سربرگ نامه‌های اداری، دعوت از راویان حماسه فتح خرمشهر در ادارات، ارسال پیامک از برنامه‌هایی است که در سالروز آزادسازی فتح خرمشهر در استان انجام می‌گیرد.

یوسف‌پور با اشاره به گلباران مزار شهدا در روز سوم خرداد متذکر شد: به منظور ارج نهادن به مقام والای شهیدان بویژه شهدای گرانقدر عملیات بیت‌المقدس، مزار مطهر شهدا در مرکز استان و ۲۲ شهرستان مازندران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ساعت ۹ صبح سوم خرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها