عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

وادادگی جهان عرب در قبال رژیم صهیونیستی شرم آور است

احمدی بیغش گفت: درد و تالم این شیوه رفتاری سران مست و جاهل امارات بسیار عمیق‌تر و تلخ‌تر از کشته شدن مردم در حصر و فشار و رنج فلسطین است؛ لذا برای جهان عرب با این حجم از وادادگی باید خون گریست.
کد خبر: ۴۵۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ - 17May 2021

وادادگی جهان عرب در قبال رژیم صهیونیستی شرم آور است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، محمود احمدی بیغش عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگویی به تحولات این روز‌های فلسطین و مواضع کشور‌های عربی در قبال جنایات صورت گرفته اشاره کرد و اظهار داشت: خود باختگی کشور‌های عربی منطقه خلیج فارس به‌ویژه کشور امارات در برابر اسرائیل غاصب به‌جایی رسیده که نه تنها دل سنگشان از حجم بزرگ مسلمان کشی در فلسطین به درد نمی‌آید، بلکه با خود باختگی‌های شرم آور سر تعظیم پیش ارباب فرود می‌آوردند و موجبات کشتار بیشتر مسلمانان مظلوم و بی دفاع نوار غزه را هم فراهم می‌کنند.

نماینده مردم شازند در مجلس افزود: پیشنهاد خفت بار محمد بن زائد، ولی عهد ابوظبی به نخست وزیر اسرائیل برای حمله زمینی به نوار غزه به حدی شرم آور و حقیرانه است که دل هر غیرتمند مسلمانی را به درد می‌آورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعنوان کرد: این پیشنهاد ننگین یک پیشنهاد ساده نیست بلکه اوج بی غیرتی کشور‌های عرب منطقه است که خود را از دوران سکوت مرگبار به دوران ذلت بار پرت کرده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: درد و تالم این شیوه رفتاری سران مست و جاهل امارات بسیار عمیق‌تر و تلخ‌تر از کشته شدن مردم در حصر و فشار و رنج فلسطین است؛ لذا برای جهان عرب با این حجم از وادادگی باید خون گریست.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها