فرمانده سپاه استان قم:

بازدید‌های میدانی تاثیر بسزایی در محرومیت‌زدایی دارد

سردار «شاهچراغی» گفت: حضور مسئولین در استان‌ها و بازدید‌های میدانی موجب بررسی نقاط ضعف و قدرت می‌شود و برکات زیادی در محرومیت‌زدایی به‌همراه دارد.
کد خبر: ۴۵۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ - 17May 2021

بازدید‌های میدانی تاثیر بسزایی در محرومیت زدایی داردبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «سید محمد تقی شاهچراغی» فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) قم، در حاشیه آئین امضای تفاهم‌نامه خدمت‌رسانی قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و سازمان بسیج اصناف کشور در روستای «باغ‌نو» دهستان «قمرود»، اظهار داشت: انتظاری که مردم از قم دارند، زندگی خوب و آرام در جوار حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) است.

وی افزود: متأسفانه به‌دلیل برخی کوتاهی‌ها از جمله شرایط نامناسب اقتصادی و همچنین شیوع ویروس کرونا، پاسخ به این خواسته مردم با دشواری روبه‌رو است و وضعیت مناسبی به‌ویژه در بخش‌ها وجود ندارد.

فرمانده سپاه قم عنوان کرد: با توجه به نزدیکی قم به پایتخت، انتظار می‌رود که بخشی از این نیاز‌ها پاسخ داده شود تا شأن و کرامت مردم این استان حفظ شود.

سردار شاهچراغی با اشاره به مفاد تفاهم‌نامه خدمت‌رسانی قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و سازمان بسیج اصناف کشور در روستای «باغ‌نو» دهستان «قمرود»، ادامه داد: امیدوارم دست کم در دهستان «قمرود» به‌صورت اختصاصی در برنامه سال ۱۴۰۰ جدول مناسبی تنظیم شود تا در بهسازی و بازسازی ساختمان‌ها در پایان امسال، شاهد خروجی مناسبی باشیم.

وی با اشاره به نقش طلاب جهادی در زمینه محرومیت‌زدایی، خاطرنشان کرد: این طلاب عزیز با نهایت زحمت و سختی در این منطقه فعالیت می‌کنند و امیدواریم که ما نیز بتوانیم در موضوعات مختلف از جمله اشتغال‌زایی، کمک معیشتی، تامین جهیزیه و دیگر موضوعات موثر باشیم.

سردار شاهچراغی با اشاره به سفر‌های استانی مسئولین سپاه به‌ویژه متصدیان قرارگاه محرومیت‌زدایی، گفت: حضور مسئولین در استان‌ها و بازدید میدانی موجب بررسی نقاط ضعف و قدرت می‌شود و برکات زیادی به همراه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار