مدیرکل بنیاد شهید مازندران:

روابط عمومی حلقه اتصال با رسانه‌ها برای تببین فرهنگ ایثار و شهادت است

حجت‌الاسلام «یوسف‌پور» گفت: روابط عمومی حلقه اتصال و ارتباط با رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها برای تببین و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می‌رود.
کد خبر: ۴۵۶۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰ - 17May 2021

روابط عمومی حلقه اتصال با رسانه‌ها برای تببین فرهنگ ایثار و شهادت استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «جواد یوسف‌پور» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: شفاف سازی، نیازسنجی، به‌روز بودن، صداقت، پاسخگویی به مخاطبین، مخاطب شناسی، نوآوری، فراهم کردن بستر تفاهم و تعامل، تنویر افکار عمومی مهمترین وظیفه روابط عمومی‌ها محسوب می‌گردد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اشاعه و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت را یکی دیگر از وظائف اصلی روابط عمومی دانست و گفت: روابط عمومی حلقه اتصال و ارتباط با رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و... برای تببین و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت (انعکاس وصیت نامه‌ها، زندگی نامه و خاطرات شهدا و ایثارگران) به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: نقش و جایگاه روابط عمومی در روزگار معاصر و در هنگامه پیشتازی رسانه‌ها جایگاهی رفیع و گرانقدر است، آگاهی‌بخشی، اقناع و اعتمادسازی و تعامل مستمر با جامعه‌ای آگاه و روزآمد مستلزم تلاش و توانمندی مضاعف در این عرصه است.

حجت الاسلام یوسف‌پور روز روابط عمومی را به همکاران ساعی و پر تلاش در حوزه روابط عمومی بنیاد شهید مازندران تبریک و تهنیت گفت و ضمن تقدیر و تجلیل از زحمات آنان، توفیقات روزافزون این طلایه‌داران عرصه خبر و اطلاع رسانی را از خداوند بزرگ آرزو کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار