دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

مقاومت فلسطین هر روز اسرائیل را تحقیر می‌کند

النخاله گفت که مقاومت فلسطین هر روز رژیم صهیونیستی را تحقیر می‌کند.
کد خبر: ۴۵۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴ - 17May 2021

مقاومت فلسطین هر روز اسرائیل را تحقیر می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی اظهار داشت که مقاومت هر روز، اسرائیل را تحقیر کرده و واقعیت‌های جدیدی را در میدا خلق می‌کند و پایداری خواهد کرد و پیروزی را محقق می‌کند.

وی در ادامه سخنانش گفت: «مقاومت، دشمن را در تنگنای تاریخی قرار داده که تا کنون مشابهی نداشته است و صهیونیست‌ها عاجز از انجام جنگی زمینی با مردان مقاومت هستند».

النخاله اضافه کرد: «به دشمن آسیب رساندیم و آن را ذلیل کرده و جنگ با صهیونیست‌ها هنوز تمام نشده است».

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اضافه کرد: «در طول زمان با اسرائیلی‌ها خواهیم جنگنید و این جنگ را تا زمانی که سرزمین‌هایمان را ترک کنند ادامه خواهیم داد».

ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام در پیامی هشدار آمیز به صهیونیست‌ها گفت: «دشمن جنایتکار صهیونیست طی ساعت‌های گذشته بمباران خانه‌ها و منازل مسکونی غیرنظامیان را افزایش داده است و بر این اساس به دشمن هشدار می‌دهیم در صورتی که بلافاصله بمباران خانه‌های مسکونی را متوقف نکند، ما بار دیگر بمباران تل آویو را از سرگرفته و آن را در تیررس موشک‌های خود قرار خواهیم داد».

ساعتی پیش در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منزلی در مرکز غزه، یک فلسطینی و دخترش به شهادت رسیدند. در این حمله که در نزدیکی وزارت بهداشت غزه روی داد، دست کم ۱۰ نفر مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین گزارش داد که طی هفت روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون ۱۹۲ فلسطینی شهید شده‌اند که از این تعداد ۵۸ نفر کودک بوده‌اند.

روز گذشته (یکشنبه) «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک‌های جهان ضمن محکوم کردن چرخه خشونت میان فلسطین اشغالی و غزه هشدار داد به شهادت رساندن کودکان فلسطینی «نشانه این است که آن‌ها به دنبال ساخت آینده نیستند بلکه می‌خواهند آن را نابود کنند».

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار