سخنگوی نظامی گردان‌های «حزب الله» عراق:

آنچه در «غزه» می‌گذرد مایه افتخار و مباهات است

حسینی با اشاره به حملات موشکی گسترده گروه‌های مقاومت فلسطین به مواضع رژیم صهیونیستی، گفت: آنچه که امروز در «غزه» می‌گذرد مایه افتخار و مباهات است.
کد خبر: ۴۵۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴ - 18May 2021

آنچه در «غزه» می‌گذرد مایه افتخار و مباهات استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فرات‌نیوز، «جعفر الحسینی» سخنگوی نظامی گردان‌های حزب الله عراق به حملات موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین به مواضع رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

حسینی در این خصوص گفت: آنچه که در حال حاضر در نوار غزه سپری می‌شود، مایه مباهات و افتخار است. بدون شک ملت‌های مسلمان و آزاده به قدرت نظامی گروه‌های مقاومت فلسطین افتخار می‌کنند.

علیرغم تمامی جنایاتی که صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی مرتکب شده و نیز زیرساخت‌های حیاتی در نوار غزه را تخریب کردند، اما گروه‌های مقاومت در طول چند روز گذشته حملات موشکی بی‌سابقه‌ای را علیه مواضع حیاتی صهیونیست‌ها به ویژه در تل‌آویو ترتیب دادند.

در جریان حملات مذکور، گروه‌های مقاومت فلسطین از موشک‌های جدیدی رونمایی کردند؛ موشک‌هایی که برای اولین با در جریان نبرد با رژیم صهیونیستی از آن‌ها استفاده شده است. ازجمله موشک‌هایی که گروه‌های مقاومت از آن‌ها رونمایی کردند موشک «عیاش ۲۵۰»، «قاسم» و «A ۱۲۰» است.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار