نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

وحدت نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی ستودنی است

حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» در مراسم معارفه فرماندهان سابق و جدید لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان، وحدت بین نیرو‌های مسلح مستقر در استان آذربایجان شرقی را ستودنی توصیف کرد.
کد خبر: ۴۵۶۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳ - 18May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان، با قدردانی از زحمات و تلاش‌های امیر سرتیپ دوم ستاد «عیسی میرزایی» فرمانده سابق لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان، اظهار داشت: از طرف خودم و استاندار آذربایجان شرقی به این فرمانده عزیز خداقوت می‌گویم که یکی از بهترین فرماندهان استان بود.

وی ادامه داد: امیر «میرزایی» یک فرمانده توانمند، ولایی، مدیر و مدبر بود و مردم و مسئولان آذربایجان هیچ‌وقت خدمات این فرمانده عزیز را فراموش نخواهند کرد.

امام جمعه تبریز با اشاره به زحمات امیر سرتیپ دوم ستاد «امیرحسین شفیعی» فرمانده جدید لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان، گفت: من توفیق آشنایی با امیر «شفیعی» را از زمان لشکر ۲۸ دارم و بعد‌ها هم که این فرمانده عزیز در یگان‌های مختلف از جمله در تیپ ۶۵ نیرو‌های مخصوص تهران حضور داشت، همه می‌دانیم که حضور در این تیپ مستلزم ورزیدگی و آمادگی رزمی بالاست.

حجت‌الاسلام آل هاشم تصریح کرد: امیر «شفیعی» در نهایت نیز در تیپ ۲۵ حضور داشت و به‌طور خلاصه می‌گویم که وی فرمانده‌ای نیست که پشت میز نشین باشد و همیشه در تحرک است.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی وحدت نیرو‌های مسلح مستقر در استان آذربایجان شرقی را ستودنی خواند و ابراز داشت: همواره ما بین نیرو‌های مسلح استان اتحاد و همدلی ویژه‌ای وجود دارد؛ مخصوصاً در قضیه «قره‌باغ» که بازهم تیپ ۲۵ واکنش سریع و تیپ ۱۱۶ قزوین به‌همراه توپخانه «مراغه» در کنار غیورمردان سپاه و مرزبانی نیروی انتطامی درخشیدند.

حجت‌الاسلام آل هاشم تاکید کرد: نباید خدمات و زحمات گذشتگان را فراموش کنیم؛ چراکه هرچه داریم از فرماندهانی است که بازنشسته شده‌اند و نباید این بازنشستگان عزیز را فراموش کنیم.

در پایان این مراسم، از خدمات امیر سرتیپ دوم ستاد «عیسی میرزایی» قدردانی و امیر سرتیپ دوم ستاد «امیرحسین شفیعی» به‌عنوان فرمانده جدید لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار