فتح خرمشهر ، فتح خون/ مدیر پیشکسوتان دفاع مقدس سمنان خبر داد؛

همایش تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان سمنان در سالروز فتح خرمشهر

«نوروزیان» گفت: همزمان با سالروز آزادسازی فتح خرمشهر همایش تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان در شهرستان سمنان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۶۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲ - 18May 2021
همایش تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان سمنان در سالروز فتح خرمشهرسرهنگ پاسدار «محمد نوروزیان» مدیر پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در سمنان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان عملیات آزادسازی خرمشهر، سوم خرداد را یک روز سرنوشت‌ساز در تاریخ دفاع مقدس نامید و اظهار داشت: وقوع جنگ تحمیلی عراق علیه جمهوری اسلام، به نیابت از آمریکا و اسرائیل و برای مقابله با انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز کشور مرهون رشادت شهدا و جانبازان است، تصریح کرد: به هر میزان از خاطرات و افکار و آرمان‌های شهدا گفته شود، همچنان نیازمند پرداختن به ابعاد روحی آن‌ها هستیم.
 
نوروزیان افزود: شهدا و جانبازان در طول هشت سال دفاع مقدس با دفاع جانانه از حیثیت، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب دفاع کردند تا جایی که دفاع از خرمشهر برابر با دفاع از آبرو و حیثیت قلمداد می‌شد.

مدیر پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس سمنان ادامه داد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر از رزمندگانی که در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه‌آفرینی کردند تجلیل به عمل خواهد آورد.

وی گفت: همایش تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان در روز یکشنبه دوم خرداد ساعت ۱۸ در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان با حضور محدودی از پیشکسوتان دفاع مقدس، مسئولین استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده شهدا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار