فرمانده سپاه «الغدیر» استان یزد:

خبرنگاران باید ارزش‌های ایران اسلامی را به جهان مخابره کنند

سردار «پورشمسی» گفت: خبرنگاران باید با درایت و بصیرت ارزش‌های دینی، اسلامی و انقلابی ایران اسلامی را به جهانیان مخابره کنند.
کد خبر: ۴۵۷۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲ - 18May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «رضا پورشمسی» فرمانده سپاه «الغدیر» استان یزد، پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در نشست با اصحاب رسانه و تیم روابط عمومی دومین کنگره ملی شهدای استان که به منظور گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، اظهار داشت: کنگره ملی شهدا، نشانه‌ای شاخص از ولایت‌مداری و بصیرت مردم دارالعباده یزد است.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی مطلوب رسانه‌ها در این رویداد ملی و فرهنگی، افزود: عملکرد اصحاب رسانه در پوشش اخبار دومین کنگره ملی شهدای یزد منحصر به فرد و افتخارآمیز بود.

فرمانده سپاه استان یزد، رسالت روابط عمومی و اصحاب رسانه را از جمله وظایف حساس در راستای هدایت افکار عمومی دانست و گفت: روابط عمومی و فعالیت در حوزه رسانه، رسالتی سنگین است که جز با رمز عشق و ایثار قابل اجرا نیست.

سردار پورشمسی ایجاد و تقویت زیرساخت‌های توسعه فرهنگی، اجتماعی را از جمله مهمترین وظیفه اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها عنوان و تصریح کرد: امروزه به واسطه پیشرفت تکنولوژی و اهمیت اطلاع‌رسانی سریع و درست، نقش روابط عمومی‌ها در معرفی ظرفیت‌های درون‌سازمانی بیش از پیش حساس و حائز اهمیت شده است.

وی با اشاره به نقش حساس رسانه‌ها در بصیرت‌افزایی اقشار مختلف جامعه، گفت: روابط عمومی‌ها و خبرنگاران به‌عنوان هدایت‌گران عمومی مردم باید بیش از پیش نسبت به افزایش بصیرت دینی و سیاسی جامعه احساس مسئولیت کرده و در این حوزه نقش‌آفرینی کنند.

فرمانده سپاه الغدیر با بیان این‌که خبرنگاران باید با درایت و بصیرت ارزش‌های دینی، اسلامی و انقلابی ایران اسلامی را به جهانیان مخابره کنند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در پوشش رویداد‌های دومین کنگره ملی شهدای استان یزد که با محوریت محرومیت‌زدایی انجام شده است، این مهم به خوبی محقق شد.

در این جلسه لوح سپاسی که از سوی اصحاب رسانه تهیه و به امضای فعالین حوزه خبر، سردبیران، دبیران و خبرنگاران خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و نشریات سراسری و استانی یزد تهیه شده بود، به رسم یادبود و به‌منظور قدردانی از دست‌اندرکاران دومین کنگره ملی شهدا در استان یزد، به فرمانده سپاه الغدیر اهدا شد.

در این لوح تقدیر آمده:

«زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام، کاری بس ارزشمند و به تعبیر حکیم فرزانه انقلاب اسلامی چیزی کمتر از شهادت ندارد.

برگزاری دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید والامقام استان یزد، فرصتی باشکوه برای تجلیل از فداکاری و ایثار بی‌بدیل این والامقامان است و یزد را بار دیگر، از یاد خاطره این راست‌قامتان تاریخ، معطر خواهد کرد.

توجه ویژه به خدمت‌رسانی به مردم شریف استان در محور‌های مختلف از ویژگی‌های ممتاز این کنگره است که برای اولین‌بار در سطح کشور اجرا و برکات آن آشکار گردیده که با توجه به محدودیت‌های کرونایی در سطح جامعه، توانسته است جامعه را به نحو شایسته و ملموسی با یاد شهدای عزیز پیوند زند.

لذا بر خود لازم می‌دانیم به‌عنوان نماینده‌ای از جامعه رسانه و مطبوعات استان از همه عوامل و خادمان برگزاری این کنگره بابرکت، تقدیر و تشکر نموده و صحت و سلامتی آنان را در تداوم مسیر الهی شهدای گران‌قدر از درگاه خدای بزرگ مسئلت می‌نماییم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار