مدیرکل بنیاد شهید البرز:

فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ذخایر غنی فرهنگ جامعه‌ ما است

«رستمیان» گفت: یکی از پشتوانه‌ها و ذخایر غنی فرهنگ جامعه‌ ما، فرهنگ ایثار و شهادت است که از نسیم روح‌بخش اسلام در جامعه جاری‌ شده است.
کد خبر: ۴۵۷۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱ - 18May 2021

فرهنگ ایثار و شهادت، یکی از ذخایر غنی فرهنگ جامعه‌ ماستبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در دیدار با حجت‌الاسلام ایمانی امام جمعه فردیس، تلاش مجموعه بنیاد شهید را در جهت رفاه و آسایش و همچنین تکریم و رضایتمندی ایثارگران عنوان کرد و اظهار داشت: این مجموعه در تلاش است تا با ارائه خدمات به ایثارگران مشکلات آن‌ها را به حداقل برساند که این امر جز با کمک و یاری مسئولان و دستگاه‌های اجرایی امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی افزود: بنیاد شهید به ‌تنهایی قادر به رفع مشکلات ایثارگران نیست و تمامی مسئولان باید مشکلات ایثارگران را اولویت دانسته و برای رفع آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهند. این کم‌ترین کار ممکن در در جهت رضایتمندی ایثارگران است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، ایثارگران را ارزش‌های انقلاب دانست و تأکید کرد: آن‌ها با ایمان، اخلاص و اعتقاد خود در راه امنیت و آرامش ما ایثارگرانه از تمام هستی خود گذشتند بنابراین امروز ما وظیفه ‌داریم در قبال آن‌همه ایثارگری در جهت رفع مشکلات آنان اقدام و نهایت تلاش خود را به‌کار گیریم.

رستمیان خاطرنشان کرد: یکی از پشتوانه‌ها و ذخایر غنی فرهنگ جامعه‌ ما، فرهنگ ایثار و شهادت است که از نسیم روح‌بخش اسلام در جامعه جاری‌ شده است. این فرهنگ ضامن بقای اسلام و نظام اسلامی است بنابراین باید تلاش کنیم در جامعه نهادینه شود و گسترش پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها