فتح خرمشهر، فتح خون/ مدیرکل حفظ آثار کرمان:

نقش رزمندگان کرمانی در آزادسازی خرمشهر بی‌بدیل است

«مهدوی فرد» در جمع مسئولین روابط عمومی ادارت و سازمان‌های استان کرمان اظهار داشت: رزمندگان لشکر 41 ثارالله در آزادسازی خرمشهر قهرمان نقش پررنگ و بی‌بدیلی داشتند و کرمان در این مسیر شهدای بسیاری را تقدیم اسلام کرده است.
کد خبر: ۴۵۷۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴ - 18May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «سرهنگ محمود مهدوی فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در جمع مسئولین روابط عمومی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: رزمندگان لشکر 41 ثارالله در آزادسازی خرمشهر قهرمان نقش پررنگ و بی‌بدیلی داشتند و کرمان در این مسیر شهدای بسیاری را تقدیم اسلام کرده است.

وی عنوان کرد: مقاومت در خرمشهر ملت ما را بسیار قوی و آماده دفاع كرده و تجربه‌ای که رزمندگان ما با کمترین امکانات در این مسیر کسب کردند و به پیروزی رسیدند به راحتی حاصل نشده است. امروز ما با مطالعه و جمع آوری اسناد این دوران و همچنین حفظ این گنجیه برای آیندگان باید کوشا باشیم.

سرهنگ مهدوی فرد با اشاره به اینکه روابط عمومی های هر اداره در جهت جمع آوری اسناد دوران دفاع مقدس بسیار موثر هستند تصریح کرد: با جمع آوری اسناد و مدارک و ثبت و ضبط خاطرات ایثارگران، کتاب مربوط به این عزیزان هم تدوین خواهد شد که این حرکت ارزشمند و جهادی با همت شما پیش خواهد رفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در ادامه با تشریح برنامه‌های آیین گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر پرداخت و گفت: ویژه برنامه ساعت پیروزی به طور همزمان در سراسر استان انجام خواهد شد.

وی گلباران قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همچنین برنامه‌های رونمایی از تولیدات و محصولات حوزه دفاع مقدس از دیگر برنامه های این ایام عنوان کرد و افزود: برنامه‌هایی پیش‌بینی شده توسط ستاد بزرگداشت سوم خرداد استان و ادارات و سازمان‌ها، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار