رئیس پلیس پیشگیری ناجا:

آماده «مدیریت انتظامی» انتخابات هستیم/ وظیفه ناجا در انتخابات «سازمانی، اجتماعی و عقلانی» است

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه وظیفه نیروی انتظامی تامین نظم و امنیت برای حضور پرشور مردم در انتخابات است از آمادگی پلیس پیشگیری برای مدیریت انتظامی انتخابات خبر داد.
کد خبر: ۴۵۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴ - 18May 2021

آماده «مدیریت انتظامی» انتخابات هستیم/ وظیفه ناجا در انتخابات «سازمانی، اجتماعی و عقلانی» استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «مهدی معصوم بیگی» رئیس پلیس پیشگیری ناجا در همایش ویدئو کنفرانسی که با حضور روسای پلیس پیشگیری انتظامی استان‌ها، شهرستان‌ها و فرماندهان پلیس راه آهن و فرودگاه‌های سراسر کشور به منظور ارتقاء اثربخشی امور انتظامی و امنیتی انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس خبرگان برگزار شد، بازآموزی و ارتقاء مهارت مدیران و کارکنان برای تامین هر چه بهتر نظم و امنیت انتخابات را هدف اصلی این همایش برشمرد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه انتخابات در ایران اسلامی رویدادی جامع، اثرگذار و مهم است، افزود: با انتخاب افراد اصلح برای مدیریت امور کشور نشاط و امیدواری مضاعف در اقشار مختلف جامعه در فرآیند این نوسازی شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به نقش مهم امنیت در ارتقاء میزان مشارکت مردم در انتخابات افزود: حضور همه جانبه مردم پای صندوق‌های اخذ رای اقتدار نظام اسلامی و همراهی مردم را به جهانیان اثبات می‌کند و در جریان انتخابات است که مردم سالاری دینی محقق می‌شود لذا بخش قابل توجه و ارزشمند حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای در گرو مجاهدت کارکنان نیروی انتظامی در فرآیند تامین امنیت انتخابات است.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه وظیفه نیروی انتظامی در انتخابات «سازمانی، اجتماعی و عقلانی» است، ادامه داد: نیروی انتظامی مسئول تامین نظم و امنیت انتخابات در سه مرحله قبل، حین و بعد از این رویداد مهم تاریخی است و از طرفی همه کارکنان نیروی انتظامی تکلیف اجتماعی دارند با مشارکت در امر انتخابات علاوه بر اینکه زمینه حضور گسترده آحاد مردم را در انتخابات فراهم کنند به نوبه خود به این وظیفه اجتماعی نیز جامه عمل بپوشانند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه اجتماعی بودن و اجتماعی عمل کردن نمود عینی و عملی در حوزه ماموریتی پلیس پیشگیری دارد، تصریح کرد: کارکنان کلانتری، پاسگاه و یگان‌های امداد و سایر رده‌های تابعه به دلیل اینکه در متن و بطن جامعه و مردم قرار دارند نیروی اجتماعی فعال محسوب می‌شوند که میزان و نوع فعالیت و تلاش این کارکنان در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاثیر مستقیم دارد.

ارشدترین مقام پلیس پیشگیری کشور خاطرنشان کرد: انتخاب فرد اصلح برابر معیار‌هایی که فرمانده معظم کل قوا تبیین و تشریح کرده اند وظیفه عقلانی کارکنان نیروی انتظامی در جریان انتخابات محسوب می‌شود که در نوع خود بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه با انجام صحیح وظیفه سازمانی که همانا تامین نظم و امنیت انتخابات است سایر مولفه‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی و عقلانی نیز به نحو احسن محقق خواهد شد، تصریح کرد: به فضل خداوند متعال، تجربه، همت و پشتکار همه مدیران و کارکنان خدوم پلیس پیشگیری که در خط مقدم ماموریت‌های نیروی انتظامی هستند شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور با حضور همیشگی مردم خواهیم بود.

سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکه پلیس پیشگیری اجرایی ترین، میدانی‌ترین و پویا‌ترین پلیس در مجموعه سازمان نیروی انتظامی محسوب می‌شود که نقش موثری در رویداد‌های فرهنگی و اجتماعی کشور ایفا می‌کند، خاطرنشان کرد: با بسیج تمام امکانات و نیرو‌ها آماده «مدیریت انتظامی» انتخابات هستیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار