حجت‌الاسلام «خسروی‌راد» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

چاپ کتاب خاطرات حجت‌الاسلام «محمدمهدی اقبال» از دوران دفاع مقدس

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد گفت: خاطرات رزمنده روحانی حجت‌الاسلام «محمدمهدی اقبال»، تبدیل به کتاب می‌شود.
کد خبر: ۴۵۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴ - 18May 2021

حجت‌الاسلام «محمدهادی خسروی‌راد» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با بیان اینکه خاطرات رزمنده روحانی حجت‌الاسلام «محمدمهدی اقبال» تبدیل به کتاب می‌شود، اظهار داشت: در ادامه روند تولید کتاب از خاطرات روحانیون ایثارگر، اداره نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد، تولید و چاپ کتاب خاطرات این رزمنده را در دستور کار قرار داد.

وی با بیان اینکه در سال جاری نگارش این کتاب به پایان می‌رسد و آماده چاپ خواهد شد، افزود: حجت‌الاسلام «اقبال» بیش از ۱۲۰۰ روز سابقه رزمندگی را در کارنامه هشت سال دفاع مقدس خود دارد و بالاترین مسئولیت وی، معاونت گروهان بوده است.

تولید و چاپ کتاب خاطرات رزمنده روحانی حجت‌الاسلام «محمد مهدی اقبال»

حجت‌الاسلام خسروی‌راد با بیان اینکه خاطرات این رزمنده طی ۱۳ جلسه و به مدت ۲۰ ساعت جمع‌آوری شد، اذعان داشت: مصاحبه‌های این رزمنده توسط «محمدمهدی روح‌پرور» ثبت و ضبط و توسط «حسین عبداللهیان» که تا‌به‌حال کتاب‎‌های متعددی، چون «ماه دجله»، «چشمانت برای آخرین بار» و... را در حوزه دفاع مقدس به تألیف درآورده است، به زیور طبع آراسته خواهد شد.

انتهای یپام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار